سیدجلال حسینی، به کادر فنی پرسپولیس اضافه شده است اما به دلیل نداشتن مدرک مربیگری در مسابقات رسمی روی نیمکت مربی این تیم نخواهد نشست.

 پرسپولیس هفته اول را با دو غایب بزرگ شروع می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سیدجلال حسینی به دلیل نداشتن مدرک مربیگری قادر نیست روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما مشکلی برای همراهی این تیم در تمرینات و بازی‌ها نخواهد داشت. با این شرایط، او در زمان انجام بازی‌های تیمش باید از روی سکوها بازی را تماشا کند. البته حسینی برای شرکت در کلاس مربیگری اقدام کرده و عجیب اینکه کلاس مربیگری‌اش درست در روز اولین بازی فصل تازه پرسپولیس آغاز خواهد شد.

با توجه به حضور سیدجلال در تیم ملی و انجام ۱۱۵ بازی ملی، مدرک D به او داده شده، اما حسینی از هفته بعد در کلاس‌های مدرک C حضور پیدا خواهد کرد تا بتواند این مرحله را پشت سر بگذارد.

کلاس‌های مربیگری C آسیا از روز شنبه ۲۲ مرداد در ورزشگاه شهید درفشی‌فر آغاز خواهد شد تا پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در این کلاس‌ها حضور پیدا کند.

شنبه پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت و با این حساب به احتمال فراوان سیدجلال در نخستین بازی پرسپولیس که سه‌شنبه در فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد تیمش را همراهی نمی‌کند و حتی از روی سکو هم نمی‌تواند بازی پرسپولیس را تماشا کند. این در حالی است که امید عالیشاه هم به خاطر محرومیت در این سفر نخواهد بود و پرسپولیس دو بزرگتر خود را در این سفر همراه ندارد و به احتمال زیاد بیرانوند یا کامیابی نیا کاپیتان‌های پرسپولیس در بازی اول خواهند بود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید