بازار ارز دیجیتال، اگرچه سودآور است اما ریسک زیادی دارد و قبل از ورود به آن باید نکاتی را به خاطر بسپارید. شما باید بدانید که چه نوع پلتفرمی انتخاب کنید، آموزش‌های لازم را ببینید، از یک کانال ارز دیجیتال برای اطلاع لحظه‌ای از اتفاقات بازار ارز دیجیتال استفاده کنید، با انواع تحلیل‌ها آشنا شوید و استراتژی مناسبی انتخاب کنید. با رعایت این نکات می‌توانید سود خوبی از این بازار بدست آورید.

راهنمای ورود به بازار ارز دیجیتال و دلایل استفاده از کانال ارز دیجیتال

معرفی بیت‌کوین در سال ۲۰۰۸، تنها نقطه شروعی برای هجوم هزاران ارز دیجیتال بود که همگی با هدف جایگزین شدن با بیت‌کوین معرفی شدند. تمام ارزهای دیگری که بعد از بیت کوین آمدند، امروزه به عنوان آلت‌کوین شناخته می‌شوند. امروزه بیش از ۵۰۰۰ ارز دیجیتال در بازار در گردش هستند. بسیاری از افراد به این بازار علاقه دارند. اما قبل از ورود به این بازار باید نکات و اطلاعاتی درباره روش‌های معاملاتی، چگونگی ورود به بازار، دلایلی که باید از یک کانال ارز دیجیتال استفاده کنید و ریسک‌های این بازار آشنا شوید. در این مطلب، موضوعات و به نکات و مواردی که قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال باید بدانید می‌پردازیم.

سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال یا معامله ارز دیجیتال؟

همزمان که نحوه ترید کردن و خرید و فروش این دارایی‌های دیجیتال را یاد می‌گیرید، باید بفهمید که مبادله ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال چیست و کدامیک بهتر است؟ صرف‌نظر از تفاوت‌ها، در نهایت هدف همیشه یکسان است: کسب سود. با این حال، زمان‌ها برای کسب نتیجه مورد انتظار کاملاًمتفاوت است: در سرمایه‌گذاری، رسیدن به نتیجه از میان‌مدت تا بلندمدت متغیر است، در حالی که در معاملات، از کوتاه‌مدت تا میان‌مدت طول می‌کشد.

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، دارایی‌های خود را برای مدت طولانی خریداری و چندین ماه تا چند سال نگهداری می‌کنند. از سوی دیگر، معامله‌گران ارزهای دیجیتال پوزیشن‌های خود را برای چند ثانیه تا چند هفته نگه می‌دارند. در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد که چطور می‌توانید به عنوان یک مبتدی وارد بازار ارز دیجیتال شوید و ترید کردن آن‌ها را یاد بگیرید.

راهنمای ورود به بازار ارز دیجیتال و دلایل استفاده از کانال ارز دیجیتال

راهنمای ورود به بازار ارز دیجیتال و دلایل استفاده از کانال ارز دیجیتال

قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال، باید اطلاعات زیادی کسب کنید و دو کاری که قبل از شروع آموزش باید انجام دهید این است که پلتفرم معاملاتی خود را انتخاب و حساب کاربری را ایجاد کنید و در یک کانال ارز دیجیتال خوب عضو شوید تا اطلاعات به روزی بدست آورید. در ادامه، به توضیح در این باره می‌پردازیم.

انتخاب پلتفرم معاملاتی

اولین قدم در مبادله ارزهای دیجیتال، یافتن یک پلتفرم معاملاتی مناسب برای ارزهای دیجیتال و ایجاد یک حساب کاربری است. معامله‌گران مختلف ارزهای دیجیتال، نیازها و اهداف متفاوتی درباره معامله دارند. خوشبختانه، انواع پلتفرم‌های معاملاتی برای انتخاب در اینترنت وجود دارد. امروزه در شبکه‌های اجتماعی، هر کانال ارز دیجیتال، چندین پلتفرم را معرفی و تبلیغ می‌کنند و شما نمی‌دانید کدامیک بهتر است. قبل از انتخاب یک پلتفرم معاملاتی باید عوامل مختلفی مانند امنیت، سهولت استفاده، تعداد ارزهای پشتیبانی شده و بسیاری موارد دیگر را در نظر بگیرید. برای مثال، بایننس یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال است اما به علت تحریم‌ها بسیاری از ایرانی‌ها در احراز هویت بایننس دچار مشکل می‌شوند که برای انجام این کار می‌توان از شرکت‌ها و سایت‌هایی که این گونه خدمات را انجام می‌دهند کمک گرفت و مشکل را برطرف کرد.

ایجاد حساب کاربری

پس از انتخاب یک پلتفرم قابل اعتماد، مرحله بعدی ایجاد یک حساب کاربری است. اکثر پلتفرم‌ها برای تکمیل روند ثبت‌نام، فرم ثبت‌نامی را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما باید یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید، یک رمز عبور قوی انتخاب کنید و سپس روی ثبت نام کلیک کنید. سپس از شما خواسته می‌شود حساب خود را تأیید کنید: یک ایمیل با کدی که برای تأیید حساب خود استفاده می‌کنید به آدرس شما ارسال می‌شود.

پس از تأیید موفقیت‌آمیز حساب و احراز هویت، گام بعدی این است که سرمایه اولیه خود را واریز کرده و سفر به بازار ترید ارز دیجیتال خود را آغاز کنید. روش‌های مختلفی برای واریز وجه مانند کارت‌های اعتباری، Skrill، انتقال بانکی، خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی و غیره وجود دارد.

نکاتی که قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال باید بدانید

راهنمای ورود به بازار ارز دیجیتال و دلایل استفاده از کانال ارز دیجیتال

معامله ارزهای دیجیتال ممکن است ساده به نظر برسد. با این حال، عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می‌کند آیا شما در این بازار موفق خواهید شد یا خیر. در معاملات ارزهای دیجیتال یک شبه نمی‌توان ثروتمند شد ، بلکه از طریق آموزش و وقت گذاشتن می‌توان درآمد کسب کرد. کسب درآمد به نظم، یادگیری مهارت‌ها و آموزش‌ها، تمرین، صبر، دنبال کردن روزانه اخبار از طریق یک کانال ارز دیجیتال معتبر و ساعت‌ها تحلیل نیاز دارد. در ادامه به چند نکته که به شما کمک می‌کند تا به یک تریدر موفق در بازار ارز دیجیتال تبدیل شوید اشاره می‌کنیم:

استراتژی‌های معاملاتی مختلف را تمرین کنید

بازار ارز دیجیتال بی‌ثبات است و هر روز تغییر می‌کند. بنابراین هیچ راهی بهتر از شروع معامله با یک ارز دیجیتال برای درک بازار وجود ندارد. حساب‌های دمو به شناخت نحوه عملکرد بازار واقعی کمک می‌کنند. چندین حساب دموی آنلاین برای ارزهای مختلف وجود دارد. حسابی را انتخاب کنید که به بهترین وجه منافع شما را تامین می‌کند. سپس از طریق کانال‌ ارز دیجیتال یا با کمک یک متخصص بازار ارز دیجیتال و تریدری موفق نحوه معامله و انواع روش‌های تحلیل بازار را یاد بگیرید.

با استفاده از کانال ارز دیجیتال اطلاعات خود را به روز نگه دارید

بازار ارزهای دیجیتال هر روز در حال تحول است و اشکال جدیدی از معامله به وجود می‌آید. برای اینکه در معاملات خود، خوب عمل کنید، باید از آنچه در حال وقوع است مطلع باشید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک و تلگرام و همچنین استفاده از یک کانال‌ ارز دیجیتال برای دریافت اخبار موثق، ابزارهای بسیار مفید هستند. با تغییر بازار، معاملات خود را بر این اساس تنظیم کنید تا از کسب سود اطمینان حاصل کنید.

روش‌های معاملاتی را بیاموزید

دو روش تجزیه و تحلیل معاملات در بازار ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد که شامل تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال هستند. تحلیل تکنیکال، کل تاریخچه قیمت یک ارز دیجیتال (به عنوان مثال بیت کوین) را نشان می‌دهد. برای مثال، در تحلیل تکنیکال می‌توانید آموزش صفر تا صد پرایس اکشن را ببینید و یاد بگیرید در این نوع تحلیل تکنیکال، نحوه حرکت قیمت را یاد می‌گیرید. پس از یادگیری کامل مراحل آموزش، وارد بازار ارز دیجیتال می‌شوید. اما تحلیل بنیادی یا فاندامنتال، حول محور رویدادهای جاری است که بر قیمت یک ارز دیجیتال تأثیر می‌گذارد، مانند رویدادهای خبری. ترکیبی از هر دو روش بهترین اثر را برای به حداکثر رساندن سود دارد.

اشتباه و ضرر کردن در معامله اتفاق می‌افتد

معاملات ارزهای دیجیتال راهی برای یک شبه پولدار شدن نیست. برای موفقیت در بازار ارز دیجیتال، نظم، تمرین و مهارت لازم است. با این حال، حتی معامله‌گران حرفه‌ای هم گاهی در حین معامله اشتباه می‌کنند و ضرر می‌کنند. ارزهای رمزپایه نوسان و پرخطر هستند و معامله ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه شود. به این ترتیب، یادگیری مهارت‌هایی مانند مدیریت ریسک، نظم در معامله. و هنگامی که اشتباه می‌کنید، امید خود را از دست ندهید. از اشتباهات درس بگیرید.

سخن پایانی| کانال ارز دیجیتال

در صورتی که با گذراندن مراحل آموزش، تمرین و داشتن استراتژی مناسب وارد بازار ارز دیجیتال شوید سود خوبی از آن بدست می‌آورید حتی اگر بازار نوسان زیادی داشته باشد. در صورتی که هنوز هم سوال دارید یا نمی‌دانید از کجا آموزش‌ها را شروع کنید می‌توانید به سایت پرشین الیت مراجعه کرده و سوالات خود را با کارکنان این تیم مطرح کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید