این تولید از مگاهیت اندرو لوید وبر «شبح اپرا» نه در خانه اپرای معروف سیدنی، بلکه در آب‌های آزاد بندر شهر روی صحنه می‌رود.

5 پدیده گردشگری که به زودی در جهان افتتاح می‌شود + عکس

 ۱. عکس‌های اینستاگرام خود را در یک نمایشگاه بسیار رنگارنگ بارگذاری کنید

5 پدیده گردشگری که به زودی در جهان افتتاح می‌شود + عکس

سال آینده، تاسیسات چشمگیر و کالیدوسکوپیک موزه تعاملی رنگارنگ در بهار در شیکاگو به نمایش درخواهد آمد. بزرگترین نمایشگاه تا کنون برج ویلیس را در بر خواهد گرفت و به مردم شیکاگو این فرصت را می‌دهد تا فیدهای Insta خود را با انبوهی از نورهای فلورسنت بارگیری کنند. نمایش‌های قبلی اتاق‌های صورتی آب‌نباتی و گودال‌هایی با مضمون ناسا را ​​به نمایش گذاشته‌اند، بنابراین انتظار می‌رود ترکیبی از کپی‌های کلاسیک کارخانه رنگ و اتاق‌های جدید با مضمون‌های اطراف خود شیکاگو به نمایش گذاشته شود.

۲. از اولین پارک موضوعی استودیو گیبلی در جهان دیدن کنید

5 پدیده گردشگری که به زودی در جهان افتتاح می‌شود + عکس

برای فیلم «نهایی» آینده هایائو میازاکی در اولین پارک موضوعی جهان استودیو گیبلی که قرار است در پاییز ۲۰۲۲ در نزدیکی ناگویا افتتاح شود، آماده شوید. این جاذبه دارای پنج ویژگی اصلی است که همگی مملو از سواری بر اساس معروف‌ترین فیلم‌های استودیو هستند. همچنین می‌توانید منتظر فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و باغ‌ها باشید.

۳. «شبح اپرا» را در یک مکان بسیار دراماتیک بگیرید

5 پدیده گردشگری که به زودی در جهان افتتاح می‌شود + عکس

این تولید از مگاهیت اندرو لوید وبر «شبح اپرا» نه در خانه اپرای معروف سیدنی، بلکه در آب‌های آزاد بندر شهر روی صحنه می‌رود. لوید وبر به طور معروف به تعداد کمی از تولیدات کاملاً جدید «فانتوم» مجوز می‌دهد، و این بازسازی سفارشی توسط دو تن از معتبرترین سینماگران استرالیایی، کارگردان سیمون فیلیپس و طراح صحنه، گابریلا تایلسووا انجام می‌شود. در ماه مارس اکران می‌شود و به مدت یک ماه اجرا می‌شود.

۴. در سراسر اروپا با قطار خوابیده بروید

5 پدیده گردشگری که به زودی در جهان افتتاح می‌شود + عکس

در پراگ باشکوه چرت می‌زنید، سپس در ۸۰۰ کیلومتری پایتخت اتحادیه اروپا و بهشت ​​وافل بیدار می‌شوید. مثل یک رویا به نظر می‌رسد، درست است؟ خوب، در سال ۲۰۲۲، به لطف دسته جدیدی از قطارهای خواب که توسط شبکه Regiojet اداره می‌شود، این امر به واقعیت تبدیل می‌شود. به دلیل شرایط اضطراری آب و هوایی، این بزرگترین گسترش شبکه قطار شبانه اروپا در سال‌های اخیر و بخشی از یک حرکت عظیم در سراسر قاره برای احیای خواب خوب قدیمی است. نه تنها مسیر جدید Regiojet بین پراگ و بروکسل از طریق درسدن، برلین و آمستردام حرکت خواهد کرد، بلکه تمام قطارها دارای Wi-Fi رایگان، قهوه و صبحانه نیز خواهند بود.

۵. اژدهای خود را برای تور استودیو Game of Thrones زین کنید

5 پدیده گردشگری که به زودی در جهان افتتاح می‌شود + عکس

سال بزرگی برای Thronies است. نه تنها پیش درآمد جدید Game of Thrones قرار است روی تلویزیون‌های ما بیاید، بلکه یک اتفاق کاملا جدید در وستروس نیز وجود دارد تا اژدهای خود را برای آن زین کنید. تور رسمی استودیو بازی تاج و تخت در استودیو لینن میل ایرلند شمالی در خارج از بلفاست افتتاح می‌شود. اساسا پاسخ هفت پادشاهی به تور استودیو هری پاتر لندن، وسایل، لباس‌ها و دکورها، از جمله کل سالن بزرگ وینترفل را ارائه می‌دهد. ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بفهمیم آنها در مغازه چه چیزی می‌فروشند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید