۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 55379384

باتوجه به اینکه نزدیک به 10 روز دیگر جام‌جهانی آغاز می‌شود تیم ملی فوتبال برزیل از لباس‌های جام جهانی خود با ظاهری منحصر بفرد و درخشان رونمایی کرد.

 جام‌جهانی در پوست جگوار

به گزارش سلام نو به نقل از اسپورت ایلاستریت، قهرمانان پنج دوره جام جهانی پیراهن‌های خود را برای این دوره از جام جهانی در معرض دید عموم گذاشت که نشان دهنده پرچم این کشور است. نایکی الگوهایی از پوست "جگوار" را  به پیراهن دوم برزیل که به رنگ آبی است اضافه کرده تا در این دوره مورد استفاده قرار گیرد.

برزیل در جام جهانی پیش رو که تقریبا ۱۰۰ روز دیگر شروع می شود در گروه G در کنار سوئیس، صربستان و کامرون قرار دارد. خیلی‌ها این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانند. پرافتخارترین تیم جهان فرصت دارد که با درخشش نیمار در خط حمله خود بعد از ۴ دوره ناکامی، قهرمانی دیگری در جام جهانی به دست بیاورد.

سلسائو در پوست پلنگ!

لباس اول برزیل در جام جهانی قطر

"سلسائو" در این دوره با این لباس‌های منحصر به فرد می‌تواند دو رکورد بزرگ را مال خود کند. دنی آلوس در صورت حضور در ترکیب می تواند مسن‌ترین بازیکنی باشد که برای تیم ملی برزیل بازی کرده است. همچنین نیمار با ۷۴ گل بین المللی، تنها ۳ گل  از رکورد گلزنی پله عقب است و می‌تواند به این مهم در جام جهانی برسد و برترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل شود. 

سلسائو در پوست پلنگ!

لباس دوم برزیل در جام جهانی قطر

تیم ملی فوتبال برزیل در دوره قبل جام جهانی یعنی ۲۰۱۸ روسیه توانست با ۷ امتیاز از مرحله گروهی به دور حذفی راه یابد و با برتری برابر مکزیک به جمع ۸ تیم پایانی برسد ولی در آن مرحله برابر بلژیک شکست خورد و از رسیدن به مراحل پایانی بازماند. با این حال برزیل نسبت به چهار سال قبل تیم بهتری شده و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌هاست.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید