پیمان ماهری‌پور، قوی‌ترین مرد ایران، از طرف قطر پیشنهاد میلیاردی و گرفتن تابعیت این کشور را دریافت کرده است.

 پیشنهاد میلیاردی قطر به مرد پرورش اندام ایران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پیمان ماهری‌پور در مصاحبه با رکنا گفت: به محض صدور و دریافت دعوتنامه بنده از سوی سازمان قوی‌ترین مردان جهان، کمیته ملی المپیک و مدیران فدراسیون برای دریافت روادید اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: برای دریافت روادید حدود ۲ ماه زمان داشتیم و بلافاصله نامه‌نگاری‌ها بین فدراسیون پرورش اندام و وزارت ورزش و وزارت امور خارجه صورت گرفت اما متاسفانه روادید صادر نشد.

ماهری‌پور گفت: در تماسی که با رییس سازمان قوی‌ترین مردان جهان داشتم به من گفتند که روادید شما تا چند روز آینده درست می‌شود و باید برای سال آینده خودت را آماده کنید.

کاوه درودی عضو کمیته حرفه‌ای‌های فدراسیون پرورش اندام در صفحه اینستاگرام خود مدارک و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را برای دریافت روادید منتشر کرد تا تلاش فدراسیون و مدیران برای دریافت روادید پیمان ماهری‌پور از کسی نادیده نماند.

پیشنهاد میلیاردی قطر به مرد قوی ایرانی 

پیمان ماهری‌پور که همچنان با تمرینات فشرده رکورد های خوبی میزند یک سالی است که پیشنهاد خیلی خوبی از کشور قطر دارد.

او در این باره می‌گوید: یک‌سال پیش از سوی قطری‌ها پیشنهاد تابعیت این کشور به من داده شد اما با اینکه امکانات و درآمد در این کشور اصلا قابل قیاس با وضعیت فعلی نیست، من این پیشنهاد را رد کردم و هیچ وقت به دلیل پول وطنم را نمی‌فروشم.

ماهری پور

ماهری پور 2

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید