برنامه تدارکاتی اتحاد کلبا تکمیل شد و اردوی این تیم در اتریش پایان یافت.

اردوی تیم مجیدی در اتریش پایان یافت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اتحاد کلبا برنامه تدارکاتی خود در مرحله سوم و پایانی را که شامل انجام چند بازی دوستانه نیز می‌شد تکمیل کرده و روز دوشنبه به اردوی خود در اتریش پایان داد.

شاگردان مجیدی در این اردو دو بازی دوستانه انجام دادند که مقابل تیم چمپیون اسلوونی با نتیجه 5 بر صفر پیروز شدند و دینامو هلفورت اتریش را نیز با سه گل شکست دادند. کادر فنی به رهبری فرهاد مجیدی در این دیدارهای تدارکاتی از تعداد زیادی از بازیکنان استفاده کرد تا پیش از شروع فصل جدید و دیدار دیدار با البطائه در بازی افتتاحیه لیگ امارات، میزان آمادگی بازیکنانش را بسنجد.

عیسی بن هویدن سخنگوی رسمی سخنگوی اتحاد کلبا با تمجید از دوره آماده‌سازی خارجی این تیم تاکید کرد: این اردو با هدف رفع تمام ضعف ها و ایرادات ناشی از فصل گذشته و در عین حال تثبیت عملکرد جمعی و آماده‌سازی بازیکنان قدرتمند و همچنین عناصر جدید و چهره های جوان در حال ظهور برگزار شد. با توجه به اینکه اینکه سقف جاه طلبی های تیم مدام در حال بالا رفتن است و تفکر از چگونگی ماندن در سیستم حرفه ای پس از 5 فصل متوالی فراتر رفته است، همه سخت و مجدانه تلاش می‌کنند تا سطحی را فراهم کنند که خواسته های هواداران را برآورده کنند.

ابن هویدن همچنین از تلاش‌های سخت باشگاه برای تمدید سریع قراردادهای بازیکنان برجسته مثل حبیب الفردان، سلطان عادل، فیلیپ کیش اسلواکیایی، دانیل بیسا ایتالیایی و ایگور روسی تمجید کرد و گفت: تمام قراردادها و تکالیفی که کلبا انجام داد بر اساس دیدگاه کادر فنی و نیازهای تیم و تقویت خطوط آن انجام شده است.

لازم به ذکر است اتحاد کلبا موفق شد با وجود پیشنهادات فراوانی که احمد جشاک بازیکن قرضی تیمش ارائه شد، این بازیکن را برای فصل آینده نیز حفظ کند تا با قدرت وارد فصل جدید مسابقات بشود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید