۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 55379229

ماه‌ها قبل خبری در خصوص پیوستن محمد محبی به استقلال منتشر شده بود اما این باشگاه این خبر را تکذیب می‌کند.

انفجار بمب جدید در باشگاه استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، محمد محبی را باید بازیکن جدید استقلال دانست. این خبری است که ماه‌ها قبل به طور روزانه درباره‌اش صحبت شده و به نظر می‌رسد محقق شده است! در واقع روز گذشته در چندین رسانه خبر قطعی پیوستن محمد محبی به استقلال منتشر شد، ولی اندکی بعد این خبر تغییر مسیر داد.

سرنوشت محمد محبی چه می‌شود؟

به گزارش فرارو ، محمد محبی، ستاره بوشهری فوتبال ایران که با درخشش در سپاهان به تیم ملی ایران هم رسید فصل گذشته راهی سانتاکلارا در فوتبال پرتغال شد، ولی نتوانست آنطور که باید و شاید توانایی‌هایش را به رخ بکشد. او از ماه‌ها قبل که پرسپولیس مشغول درو کردن ستاره‌های بازار بود در فهرست خرید باشگاه استقلال قرار گرفت. از زمانی هم که سا پینتو به عنوان سرمربی جدید معرفی شد، این مربی تلاش کرد روند مذاکرات با سانتاکلارا برای جذب محمد محبی را تسریع ببخشد. اگرچه همان روزهای نخست خبر رسید که محبی با استقلال به توافق رسیده، ولی ظاهرا همچنان درباره عدد و رقم بحث‌های زیادی وجود دارد. مورد دوم اینکه قرضی یا قطعی بودن این انتقال هم محل بحث است.

به هر روی، با چنین ابهامی استقلال و محمد محبی به هم نزدیک شده و حتی خبر رسیده که روز گذشته این قرارداد که از آن به عنوان بمب جدید استقلال یاد می‌شود امضا شده، ولی خبری از باشگاه استقلال به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این باشگاه به دلیلی تعطیل بودن بانک‌ها در اروپا نتوانسته رقم ۲۰۰ هزاردلار مدنظر سانتاکلارا را واریز کند و قرار است امروز دوشنبه چنین اتفاقی رخ دهد. همزمان، اما مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال هم خبر توافق نهایی با محبی را رد کرده و گفته اخبار را باید از کانال رسمی باشگاه پیگیری کرد. چیزی که مشخص است اینکه استقلال با محبی به توافق رسیده و در صورت انتقال رقم مورد نظر باشگاه پرتغالی، این قرارداد به صورت رسمی امضا خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید