در روز تاسوعای حسینی در یک هیئت عزاداری در شهرستان اردستان اتفاقی تلخ موجب مصدومیت یک نفر شد.

حادثه در یک هیئت عزاداری / کودک ۱۰ ساله مصدوم شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان گفت: پیش از ظهر امروز یک دستگاه خودرو پژو پارس در اثر بی احتیاطی با یک نوجوانان حدود ۱۰ ساله در هیئت عزاداری برخورد کرد و باعث مصدومیت وی شد.

جواد مطیعی، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز یکشنبه در تماس با مرکز اورژانس اردستان حادثه تصادف در بلوار اصلی روستای هندوآباد اطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به این روستا اعزام شد.

وی افزود: با رسیدن تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه، همکاران ما متوجه شدند که یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ در اثر بی احتیاطی با یک نوجوانان حدود ۱۰ ساله برخورد کرده که وی از ناحیه سر و صورت دچار شکستگی و جراحت شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان تصریح کرد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و توسط پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با تلاش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.

همچنین جعفر قجاوند، رئیس پلیس راه شهرستان اردستان در خصوص این حادثه، گفت: صبح امروز بنده به همراه شورای روستا و دهیار در محل حادثه حضور داشتیم و وقوع این اتفاق به دلیل بی احتیاطی و خلاف جهت حرکت کردن خودرو سواری بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید