مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، دکتر «محسن سیفی» قائم مقام مدیرعامل و «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌های بانک برگزار شد.

کاوه نایینی سکاندار جدید مدیریت شعب بانک در استان قزوین شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم از تلاش های حسن میرزا عبدالهی ها تقدیر و با حکم دکتر شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، کاوه نایینی به سمت مدیر شعب استان قزوین منصوب شد.

امامی عضو هیات مدیره بانک با اشاره به لزوم حرکت پرشتاب تر در مسیر بانکداری الکترونیک ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش همه همکاران و رهنمودهای اولیای معظم بانک، همواره جزو بانک‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات باشیم.

کریمی نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ۹ ساله میرزاعبدالهی ها مدیر سابق شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین متن لوح سپاس مدیرعامل بانک را قرائت و از تلاش‌های ایشان در بهبود و اعتلای نام بانک تجلیل و قدردانی نمود. وی در ادامه با قرائت حکم مدیریت کاوه نایینی، برای مدیر جدید استان قزوین آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم میرزاعبدالهی ها ضمن برشمردن ویژگی های مدیر در نظام جمهوری اسلامی خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را موهبتی الهی و پرافتخار برشمرد که نصیب بندگان ویژه می گردد.

کاوه نایینی نیز ضمن تشکر از میرزاعبدالهی ها بیان داشت رسیدن به اهداف بانک در قالب کار تیمی و هماهنگ امکان پذیر است که تلاش می شود در ادامه موفقیت های استان گام های موثر و پرشتاب تری برداشته شود.

image_2022_6_27-10_27_43_238_XTJ

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید