۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 55379102

کیش جزیره جذاب و سرگرمی کنند، اما گرانی است. در این مطلب ما لیستی از جاهای دیدنی کیش با قیمت آن‌ها را تهیه کرده‌ایم تا به انتخاب شما کمک کنیم.

جاهای دیدنی کیش با قیمت

سلام نو-سرویس گردشگری: جزیره کیش با توجه به تعداد بالای مسافران و توریستانی که همه ساله برای تفریح به آن سفر می‌کنند، دارای اماکن گردشگری و تفریحی بسیاری است‌. برای همین ضروری است لیستی از جاهای دیدنی کیش با قیمت داشته باشیم.

کیش به عنوان یک جزیره در جنوب ایران و با توجه به آب‌وهوای این مناطق، جزء مناطق گرم و شرجی است که مسافران اغلب در فصول زمستان و بهار به آن سفر می‌کنند.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفریحاتی که برای تمامی جزایر و حتی شهرهای ساحلی تعریف می‌شود، شامل تفریحات آبی است که بسیار هیجان‌انگیز هستند. قطعا در تمامی شهرهای ایران نمی‌توان این دست از تفریحات را تجربه کرد.

بنابراین در سفر به کیش به هیچ عنوان نباید تجربه این موارد را از دست بدهید. تفریحات آبی خود شامل گزینه‌های گسترده‌ای هستند که در ادامه به توضیح هر یک، به طور اختصاصی پرداخته خواهد شده است.

بنانا سواری در جزیره کیش

تیوپ‌هایی که در قالب موزی شکل هستند، با عنوان بنانای تیوپی شناخته می‌شوند. افراد در این تفریح جذاب، روی تیوپ موزی شکل، به صورت قطاری می‌نشینند.

این تفریح در هنگام تغییر جهت حرکت و دور زدن، می‌تواند هیجان بالایی را به افراد وارد کند. به گونه‌ای که نیروی آب و حرکت، در تقابل هم قرار گرفته و به ناگهان، حجم بالایی از آدرنالین را در رگ‌های افراد سرازیر می‌کند. چرا که یا افراد همگی داخل آب پرتاب می‌شوند و یا بخشی از بدن آب را لمس می‌کند. همین اتفاق سبب می‌شود تا رودی از هیجان در قلب افراد جریان پیدا کند.

با توجه به اینکه نحوه نشستن افراد در این تیوپ‌ها به صورت پشت سر هم است، امکان سوار شدن افراد قد کوتاه هم وجود دارد. چرا که محدودیت قدی تعریف نشده و نیز امنیت آن تا حدودی تضمین شده است.

لازم به ذکر است که بنانا تیوپی به یک قایق موتوری متصل شده و توسط آن کشیده می‌شود. به همین دلیل سرعت ناشی از آن هیجان بالایی به وجود می‌آورد.

در صورتی که شنا بلد نیستید، نیازی نیست که نگران باشید، چرا که همه افرادی که سوار بنانا می‌شوند، باید جلیقه نجات بپوشند. در نتیجه خطری وجود ندارد.

ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، اسکله تفریحی و اسکله دامون، نمونه‌هایی از مکان‌هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها این تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

هزینه بنانا سواری نفری حدود ۱۰۰ هزار تومان است که برای یک ربع در نظر گرفته می‌شود. موز سواری از جاهای دیدنی کیش با قیمت متوسط است.

جاهای دیدنی کیش با قیمت

جاهای دیدنی کیش با قیمت و شاتل سواری 

شاتل سواری جزء تفریحات محبوبی است که برای هر مسافری جذابیت دارد. در این نوع سواری، از تیوپ دایره‌ای استفاده می‌شود و همانند بنانا سواری باید افراد جلیقه نجات بپوشند.

این تیوپ دایره‌ای برای چهار نفر در نظر گرفته شده و درست مانند تیوپ موزی، به یک قایق موتوری وصل است و توسط آن کشیده می‌شود.

این ورزش‌های هیجان‌انگیز می‌توانند آدرنالین خون شما را تامین کنند و شما را به چالش بکشد. به طوری که برای پرت نشدن از تیوپ باید تلاش زیادی داشته باشید.

این سواری هیجان‌انگیز به نسبت دیگر تفریحات آبی از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین جهت به یکی از پرطرفدارترین‌ها در بین دیگر انواع تبدیل شده است. به گونه‌ای که هر مسافری در این جزیره، حتما یک‌بار شاتل سواری را تجربه کرده است.

نکته جالب در رابطه با این تیوپ‌ها افزایش تعداد ظرفیت افراد است. این تیوپ‌ها برای گروه‌های دوستانه بسیار مناسب هستند تا بتوانند این ورزش پر هیجان را در کنار هم تجربه کنند.

هزینه شاتل سواری برای یک نفر ۱۱۰ هزار تومان است که برای یک بازه زمانی ۱۵ دقیقه‌ای تعریف شده است. شاید بتوان شاتل سواری را از جاهای دیدنی کیش با قیمت متوسط دانست.

جاهای دیدنی کیش با قیمت

جاهای دیدنی کیش با قیمت بالا: فلای بورد

حتما شما هم دوست دارید این مورد جذاب را تجربه کنید. در فلای بورد با پوشیدن کفش‌های مخصوص که به ساختار شلنگی متصل هستند، به واسطه فشار آب پرواز انجام می‌شود.

این ورزش ارتباط مستقیمی با تعادل شما دارد و باید تلاش کنید تا در آب نیفتید و به پرواز خود ادامه دهید.

با توجه به همین مسئله می‌توان گفت که فلای بورد یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی است که می‌توانید در سفر خود به کیش تجربه کنید.

از آنجایی که فشار آب عامل اصلی در انجام این تفریح است، افرادی که عضلات پای ورزیده‌ای دارند، بهتر می‌توانند فشار آب را کنترل کنند و مسیر مورد پسند خود را دنبال کنند. در غیر این صورت فرد با شدت بالایی درون آب پرتاب می‌شود.

شلنگی که به این وسیله متصل است، ۱۸ متر طول دارد که برای یک پرواز کاملاً مناسب است.

قیمت فلای بورد جزیره کیش برای هر نفر حدوداً اطراف ۴۴۰ است. این گزینه جاهای دیدنی کیش با قیمت بالا است.

جاهای دیدنی کیش با قیمت

درصورتی که به جزیره کیش سفر کردید این تفریحات آبی می‌توانند به بهترین شکل هیجان را به شما القا کنند. به علاوه تفریحات بسیار دیگری هم وجود دارد که جدای از انواع آبی هستند.

انجام این تفریحات سبب افزایش آدرنالین جاری در خون شما می‌شوند. لازم است بدانید که هورمون آدرنالین در اندازه کافی، فواید بسیاری برای سلامتی بدن به همراه دارد. به همین دلیل هر روزه شاهد پدید آمدن ورزش‌ها و تفریحات هیجان‌انگیزی هستیم که می‌توانند بهتر این نیاز بدن را تامین کنند.

جاهای دیدنی کیش با قیمت

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید