۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 55379086

یکی از جاذبه‌های تفریحی موجود در جزیره کیش، اسکله های کیش هستند که می‌توانند برای افراد امکان تجربه یک سفر متفاوت را فراهم کنند.

اسکله های کیش

سلام نو - سرویس گردشگری: جزیره کیش به سبب تفریحات و اماکن دیدنی که در بخش‌های مختلف خود دارد، به مراتب بیشتر از هر شهر توریستی و گردشگری دیگری، مسافران و توریستان را در خود جای می‌دهد. کیش سرزمین کوچکی است که می‌توان عنوان بهشت را به آن نسبت داد، زیبایی‌های بی‌شمار این جزیره به همراه تفریحات آبی و مناطق گردشگری فوق‌العاده آن، همه و همه سبب می‌شوند تا افراد زیادی از داخل و خارج ایران کیش را برای گردشگری انتخاب کنند.

تفریحات بی‌نظیری که می‌توانید در اسکله های کیش تجربه کنید

یکی از جاذبه‌های تفریحی موجود در جزیره کیش، اسکله‌های تفریحی هستند که می‌توانند برای افراد امکان تجربه یک سفر متفاوت را فراهم کنند.

اسکله های کیش با توجه به پتانسیلی که دارند، می‌توانند برای تفریحات آبی بهترین گزینه برای شما باشند. این اسکله‌ها، ورزش‌هایی با توانایی ترشح میزان بالایی از آدرنالین را در خون ارائه می‌دهند.

تفریحاتی از قبیل بنانا سواری، شاتل سواری، جت اسکی، فلای بورد، پاراگلایدر، غواصی و بالن سواری، همگی بخشی از تفریحات آبی اسکله های کیش هستند.

اسکله مرجان در ساحل مرجان

یکی از اسکله های کیش که به سبب ارائه تفریحات متنوع شناخته می‌شود، اسکله مرجان است. انتخاب اسکله مرجان برای کسانی که به دنبال یک روز متفاوت در سفر خود هستند، بسیار مناسب است. از آنجایی که کلوپ‌های دریایی متنوعی در این اسکله فعالیت دارند، دور از انتظار نیست که تفریحات متنوعی را در خود جای داده باشد.

فلای بورد، جت اسکی، پاراسل، شاتل، غواصی، قایق‌سواری و موارد دیگر، نمونه‌هایی از تفریحات اسکله مرجان هستند.

لازم به ذکر است که علت نام‌گذاری این اسکله، با توجه به وجود پوشش‌های مرجانی در ساحل این قسمت است. همچنین توجه داشته باشید که این بخش از دریا با وجود زلالی و تمیزی آب، به سبب  داشتن ساختار صخره‌ای، جزء مناطق شنا محسوب نمی‌شود.

اسکله های کیش

اسکله سیمرغ، متفاوت‌ترین اسکله های کیش

اسکله سیمرغ به علت داشتن مجسمه زیبایی از چهره یک‌ پیرمرد، به مراتب می‌توان گفت که از جذابیت دیداری بیشتری برخوردار است. به خصوص که ساحل و اسکله سیمرغ در بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری قرار گرفته و به همین سبب منظره‌ای جذاب را برای افراد، در تمامی ساعات روز، به وجود آورده است.

به دلیل وجود فضای سبز در این ساحل، معروف به پارک سیمرغ، خانواده‌های دارای کودک می‌توانند این اسکله را برای تفریحات آبی خود انتخاب کنند. علت این مسئله هم وجود پارک بازی کودکان در فضای سبز با وسایلی سرگرم کننده است‌.

کودکان می‌توانند وقت خود را در این قسمت سپری کنند و حتی‌الامکان از سفر خود لذت ببرند. در حقیقت این مسئله با توجه به محدودیت‌های سنی برای تفریحات آبی، به یک پوئن مثبت برای اسکله سیمرغ تبدیل شده است.

همچنین می‌توانید در این پارک استراحت کرده و سپس به تجربه تفریحات آبی بپردازید. جت اسکی، پاراموتور، پاراگلایدر نمونه‌هایی از تفریحاتی هستند که در این اسکله ارائه می‌شوند.

اسکله های کیش

اسکله تفریحی

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اسکله های کیش، اسکله بزرگ تفریحی است. این اسکله تنها با هدف ارائه تفریحات ساخته شده و جنس آب تماماً از چوب است. برای رفتن به این اسکله نیازی نیست که از بابت زمان نگرانی داشته باشید، چرا که در هر 24 ساعت روز، امکان رفت‌وآمد به این اسکله وجود دارد.

شاید شما هم جزء دسته افرادی باشید که ترجیح می‌دهند از آرامش دریا و شنای ماهی‌ها لذت ببرند، در چنین حالتی اسکله تفریحی انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود.

می‌توانید در هنگام غروب در اسکله قدم بزنید و یا به ماهیگیری بپردازید. این اسکله به سبب داشتن آبی زلال، نمایی جذاب از شنای ماهی‌های رنگارنگ در کنار صدای امواج آب به وجود می‌آورد. به همین دلیل آرامش وصف‌ناپذیری در خود دارد.

به‌علاوه این را هم در نظر بگیرید که تفریحات هیجان‌انگیزی که در این اسکله ارائه می‌شوند، همگی سبب ترشح حجم زیادی آدرنالین در رگ‌های شما خواهند شد. جت اسکی، فلای بورد، غواصی، بالن سواری و موارد دیگری از این قبیل، نمونه‌هایی هستند که می‌توانند آدرنالین خون شما را تأمین کنند.

اسکله های کیش

اسکله میرمهنا، جالب‌ترین اسکله های کیش

از دیگر اسکله‌هایی که می‌توانید برای تجربه یک روز متفاوت در سفر خود، به آن سری بزنید، اسکله میرمهنا است که به دو قسمت تقسیم‌شده است.

به‌طوری که یک قسمت آن به مکانی مناسب جهت اسکان و استراحت مسافران تبدیل شده و انواع خدمات آلاچیق، باربیکیو، نمازخانه، چایخانه، بوفه، کافی‌شاپ، رستوران و زمین‌بازی را برای آنان فراهم آورده است.

در مقابل قسمت دیگر از امکانات رفاهی و پارک بازی کودکان برخوردار است که می‌توانید در تمامی ساعات روز به این دو قسمت اسکله‌ مراجعه کرده و از امکانات تفریحی و رفاهی آنان بهره‌مند شوید.

این اسکله به سبب آرامش و رفاهی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، همواره یکی از مقاصد مسافرانی بوده که به جزیره کیش آمده‌اند.

اسکله های کیش

تمامی موارد ذکر شده به عنوان نمونه‌هایی از اسکله های کیش بودند که بسیار هم پرطرفدارند. در صورتی که به کیش سفر کردید، می‌توانید بسته به علاقه تفریحی خود، یک روز به یادماندنی را در یکی از این اسکله‌ها سپری کنید و خود را از هیجان تفریحات آبی بهره‌مند سازید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    چقدر زیبا وقشنگ هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید