۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 55379055

شیراز یکی از شهرهای جذاب ایران برای سفر است، پس بد نیست اگر قصد سفر به آن را دارید با هتل های ۴ ستاره شیراز آشنا شوید.

هتل های ۴ ستاره شیراز

سلام نو - سرویس گردشگری: هتل های ۴ ستاره شیراز از با کیفی‌ترین هتل‌های ایران هستند. دلیل آن این است که شهر شیراز بعد از مشهد مقدس، دومین شهر توریستی ایران است. هر سال در تابستان و تعطیلات عید نوروز ما شاهد ورود گردشگران بسیاری به شهر شیراز هستیم. به همین دلیل همواره یافتن، هتلی برای اقامت در شهر شیراز یکی از مسائل مهم مسافران است. برای راحتی و رفع مشکل پیدا نکردن هتل، بهتر است قبل از اینکه عازم سفر شوید، هتل محل اقامت خود را در شیراز رزرو کنید. امروز ‌هتل های ۴ ستاره شیراز را برای شما معرفی خواهیم کرد.

شهر شیراز به دلیل اینکه، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است، دارای هتل‌های بسیاری است. همچنین کیفیت و امکانات در هتل‌های شیراز در سطح بالایی قرار دارد، که ‌هتل های ۴ ستاره شیراز از این قاعده مستثنا نیستند. شما می‌توانید، با انتخاب درست هتل در شیراز، راحتی سفر خود را تضمین کنید. پس برای انتخاب درست همراه ما باشید، و با ‌هتل های ۴ ستاره شیراز آشنا شوید.

چند پیش شرط برای انتخاب هتل های ۴ ستاره شیراز

اگر می‌خواهید، هتلی را برای محل اقامت خود انتخاب کنید، باید چند پیش شرط را رعایت کنید. شروطی نظیر: از کیفیت و تنوع غذایی هتل مطمئن باشید، رفاه و امکانات هتل در سطح استاندارد باشد، هتل به مکان‌های گردشگری نزدیک باشد و در آخر دارای پرسنلی خوش‌برخورد و مؤدب باشد. بسیاری از ‌هتل های ۴ ستاره شیراز این شروط را دارا هستند.

ما در این مقاله چندین هلت ۴ ستاره به شما معرفی خواهیم کرد و سپس امکانات رفاهی و خدماتی هر یک را شرح خواهیم داد.

‌هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل‌های ۴ ستاره دارای چندین مزیت هستند. اول اینکه در مواقع شلوغ و پر تردد شهر شیراز از نظر گردشگری، و زمانی که هتل‌های لوکس ۵ ستاره رزرو هستند، می‌توانید به هتل‌های ۴ ستاره مراجعه کنید. همچنین از نظر قیمت نیز ‌هتل های ۴ ستاره شیراز، در سطح معمولی هستند و شما نگران هزینه هتل نخواهید بود.

هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل الیزه شیراز، در صدر ‌هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل الیزه شیراز، یکی از بهترین هتل‌های این شهر است، و در میان گردشگران هتلی نام آشنا است. هتل الیزه در ۱۳۹۳ شروع به کار کرده، که شامل هفت طبقه و ۶۸ اتاق می‌شود. هتل الیزه شیراز در محل آرام و به‌دوراز شلوغی یک شهر توریستی مانند شیراز قرار دارد. اما فاصله زیادی نیز با مرکز شهر نداشته و شما به راحتی و در زمانی که می‌توانید به مکان‌های گردشگری بروید.

یکی از امکانات مورد توجه در هتل الیزه شیراز، وجود رستوران مارلین است. رستوران مارلین دارای کیفیت و تنوع غذایی فوق‌العاده‌ای است. شما می‌توانید از منوی ایرانی، فرنگی، سنتی، فست و فود و گیاهی هتل الیزه شیراز لذت ببرید.

هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل الیزه شیراز دارای امکانات رفاهی و خدماتی دیگر نیز است. خدماتی نظیری: خدمات تور، اینترنت، صندوق امانات و فضای سبز است. همچنین دارای امکانات رفاهی مانند: استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و کافی‌شاپ‌ است. هزینه اقامت در هتل الیزه شیراز، در حدود شبی ۹۰۰ هزار تومان است.

هتل پارک سعدی

هتل‌ پارک سعدی یکی دیگر از ‌هتل های ۴ ستاره شیراز است. یکی از هتل‌های قدیمی شهر شیراز، هتل پارک سعدی است، ه در سال ۱۳۴۱ ساخته شده است. هتل پارک سعدی دارای دو طبقه و ۵۳ سوئیت است. فضای سبز هتل پارک سعدی فوق‌العاده است و شما می‌توانید در هنگام عصر از نوشیدن قهوه در فضای سبز این هتل لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های هتل پارک سعدی، نزدیکی به مکان‌های گردشگری است. شما با اقامت در هتل پارک سعدی، تنها با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حافظیه و دروازه قرآن بروید. همچنین هتل پارک سعدی به باغ و عمارت جهان‌نما نیز بسیار نزدیک است. هتل پارک سعدی دارای امکاناتی نظیر: رستوران ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ‌ در فضای باز، خدمات تور، امکان تهیه بلیت و سفره‌خانه است.

هتل پارک سعدی دارای پرسنلی مؤدب و خوش‌برخورد است. هزینه یک شب اقامت برای یک نفر در هتل پارک سعدی از ۸۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل کریم‌خان شیراز نمونه‌ای دیگر از ‌هتل های ۴ ستاره شیراز

هتل کریم‌خان شیراز در خیابان رودکی واقع شده است. به همین دلیل به مکان‌های گردشگری و تفریحی در شیراز بسیار نزدیک است. شما با ماشین از هتل کریم‌خان تنها ۱۵ دقیقه با حافظیه، آرامگاه سعدی و باغ دلگشا فاصله دارید. همچنین با مجموعه وکیل تنها دو کیلومتر فاصله دارید و به راحتی می‌توانید خود را به حمام، بازار و مسجد وکیل برسانید.

هتل کریم‌خان شیراز با ترکیب دو سبک معماری سنتی و مدرن ساخته شده است. هتل کریم‌خان دارای شش طبقه و ۶۳ اتاق است و از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده است.

هتل کریم‌خان شیراز دارای امکاناتی چون: استخر، سونا، جکوزی و ماساژ است. همچنین دارای چایخانه سنتی نیز است، که شما می‌توانید از دمنوش‌های خوش طعم و خوش عطر شیرازی در این چایخانه لذت ببرید. به‌علاوه در نزدیکی هتل کریم‌خان شیراز فروشگاه‌ها و مراکز خرید بسیاری قرار دارد و شما می‌توانید برای خرید سوغات به راحتی به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید.

هزینه اقامت در هتل کریم‌خان شیراز، از شبی ۸۷۰ هزار تومان برای یک نفر شروع می‌شود.

هتل های ۴ ستاره شیراز

امیدواریم، مطالب گفته شده در مقاله ‌هتل های ۴ ستاره شیراز برای شما مفید بوده باشد. با انتخابی درست میان هتل‌های شیراز، سفر جذابی را به شیراز تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید