بسیاری از افرادی که در اینستاگرام برای خودشان پیج شخصی یا کاری ایجاد می‌کنند، دوست دارند سریع‌تر رشد کنند و مخاطبان زیادی داشته باشند.

بهترین برنامه حذف فالوور در اینستاگرام کدام است + فیلم های آموزش اینستاگرام

مثلاً پیج‌های کاری که می‌خواهند از طریق این شبکه اجتماعی بازاریابی کنند، در ابتدا به خاطر نداشتن آگاهی لازم اقدام به خریداری فالوور فیک می‌کنند و پس از مدتی که در مورد مضرات فالوور فیک آگاه می‌شوند، برای اینکه بتوانند پیج خودشان را پاک‌سازی کنند نیاز به یک برنامه حذف فالوور در اینستاگرام خواهند داشت. برنامه‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید تا فالوورهای فیک پیج خودتان را حذف کنید و بتوانید پیجتان را از این فالوورهای روح پاکسازی کنید.

برنامه حذف فالوور در اینستاگرام نرم‌افزاری است که قابلیت حذف کردن فالوورهای فیک و واقعی را دارد و می‌توانید با استفاده از آن فالوورهای پیج خودتان را به صورت تکی یا دسته جمعی حذف کنند. در این مقاله می‌خواهیم به شما بهترین برنامه حذف فالوور در اینستاگرام در اینستاگرام را معرفی کنیم که کمک می‌کند بتوانید فالوورهای پیجتان را به صورت تکی یا دسته‌جمعی حذف کنید؛ اگر فالوور فیک دارید و می‌خواهید از شر این فالوورها خلاص شوید و دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع داشته باشید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازیم مایلم آموزش تولید محتوای گرافیکی برای اینستاگرام فرادرس را به شما معرفی کنم تا به کمک مطالب بیان شده در این آموزش بتوانید محتواهای جذابی را برای مخاطبین پیچتان طراحی و تولید کنید؛ اگر تمایل دارید تا از این آموزش استفاده کنید همین حالا می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه حذف فالوور در اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

همان‌طور که از نام این برنامه پیداست، کاربرد اصلی آن حذف فالوورهای پیج است. در ابتدای این مطلب به شما توضیح دادیم که گاهی اوقات ممکن است که شما بخواهید فالوورهای پیج خودتان را به هر دلیلی حذف کنید؛ در این صورت یا باید به صورت تکی و از طریق خود اینستاگرام این کار را انجام دهید که این کار هم زمانبر است و هم باعث می‌شود اکشن بلاک شوید. یا اینکه می‌توانید از برنامه حذف فالوور در اینستاگرام استفاده کنید تا به صورت دسته‌جمعی و با سرعت بیشتر این کار را انجام دهید که معمولاً انتخاب افراد گزینه دوم خواهد بود. این برنامه‌ها معمولاً می‌توانند فالوورهای واقعی و فیک پیج را تشخیص دهند و این کار را از روی نرخ تعامل هر فالوور با پیج انجام می‌دهند.

مثلاً وقتی فالووری در پیجتان حضور داشته باشید که تا به حال هیچ‌گونه تعاملی انجام نداده باشد، یعنی یا فیک است یا فالوور روح محسوب می‌شود و نیازی نیست که در پیجتان حضور داشته باشد. شما می‌توانید با این برنامه به راحتی فالوورهای فیک و روح را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید تا بتوانید شروعی جدید و قدرتمند در پیج خودتان داشته باشید.

حذف فالوور در پیج اینستاگرام

چرا باید فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که اصلاً چرا باید فالوورهای فیک پیج خودتان را حذف کنید و ماندن آنها در پیج چه ضرری برایتان خواهد داشت؛ برای اینکه بتوانید به این سؤال بهتر پاسخ بدهیم، بهتر است ابتدا با هم یک بررسی کوچک در مورد الگوریتم اینستاگرام داشته باشیم تا بهتر متوجه ضرر این فالوورها شوید. الگوریتم اینستاگرام به صورت کلی این طور کار می‌کند که پست‌های شما را به درصدی از فالوورهایتان در صفحه فید یا هوم نمایش می‌دهد، در اینجا اینستاگرام تعامل این درصد از فالوورها را اندازه‌گیری می‌کند و اگر تعامل خوبی با پست شما برقرار کردند؛ متوجه می‌شود که پست شما خوب بوده است و آن را به تمامی فالوورهایتان نمایش می‌دهد و پس از آن پست شما به اکسپلور و... راه پیدا می‌کند تا بتواند بازدیدهای بیشتری دریافت کند.

اما حالا تصور کنید وقتی اینستاگرام به درصدی از فالوورهای شما پست را نمایش می‌دهد، تعداد زیادی از آن درصد فالوورها، جزو فالوورهای فیک شما باشند، در این صورت مسلماً هیچ تعاملی با پستتان انجام نخواهد شد و در نتیجه اینستاگرام فکر می‌کند که پست شما جذاب نیست و آن را به افراد بیشتری نمایش نخواهد داد. به همین راحتی ارزش پست‌های شما از بین می‌رود و در اینجا است که شما نیاز به برنامه حذف فالوور در اینستاگرام خواهید داشت تا بتوانید شر فالوورهای فیکی که در پیجتان وجود دارند را بکنید و آنها را نابود کنید.

چگونه متوجه شویم پیج دارای فالوور فیک است؟

ممکن است شما پیج خودتان را از کسی خریداری کرده باشید یا کسی برایتان تبلیغات کرده باشد و ندانید که در حال حاضر پیجتان فالوور فیک دارد یا خیر؛ در این صورت نیاز است که بتوانید ابتدا خودتان تشخیص دهید که پیجتان فالوور فیک دارد یا نه و بعد اقدام به حذف آن فالوورهای فیک کنید. برای اینکه بتوانید این موضوع را تشخیص دهید، بهترین پارامتری که وجود دارد، نرخ تعامل پیجتان است.

هر پیج اینستاگرامی براساس تعاملی که فالوورها با پست‌ها و محتواهای دیگر آن پیج انجام می‌دهند، یک نرخ تعامل دارد که به صورت درصدی نمایش داده می‌شود. مثلاً اگر شما ۱۰۰۰ فالوور داشته باشید و ۱۰۰ نفر از فالوورها کارهایی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن، به اشتراک گذاری و... را انجام دهند، یعنی نرخ تعامل پست‌های شما ۱۰ درصد است و این عدد خوبی است. اما اگر ۱۰۰۰ فالوور داشته باشید و تنها ۵ فالوور با پست‌های شما تعامل کنند، این یعنی نرخ تعامل پیجتان ۰.۵ درصد است که عدد بسیار کمی است و به احتمال زیاد پیجتان فالوور فیک یا روح دارد.

حالا شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که چطور باید تشخیص دهید نرخ تعامل پیجتان چند است، برای این کار کافی است وارد وب‌سایت phlanx شوید و آیدی پیج اینستاگرام خودتان را در کادر موجود وارد کنید تا این وب‌سایت به صورت اتوماتیک نرخ تعامل پیج را براساس پارامترهای موجود محاسبه کرده و به شما نمایش دهد.

برنامه حذف فالوور در اینستاگرام

چطور بدون استفاده از برنامه حذف فالوور در اینستاگرام فالوورها را حذف کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید تعداد کمی از فالوورهای پیجتان را حذف کنید که حتی ممکن است فالوورهای فیک نیز نباشند و رقبای شما باشند یا کسانی باشند که دوست ندارید در پیجتان حضور داشته باشند.

در این حالت می‌توانید از روشی که در ادامه می‌گوییم به صورت دستی اقدام به حذف فالوورهای موردنظر کنید:

  1. وارد پیج اینستاگرام خودتان شوید و به قسمت پروفایل بروید.
  2. روی قسمت followers کلیک کنید تا بتوانید لیست فالوورهایتان را مشاهده کنید.
  3. حالا می‌توانید در کنار آیدی هر فالوور، یک دکمه با عنوان remove مشاهده کنید.
  4. برای حذف هر فالوور کافی است روی این دکمه remove کلیک کنید و بعد از آن در پیغام نمایش داده شده نیز yes را انتخاب کنید.

به همین راحتی و با انجام این ۴ گام می‌توانید فالوورهایی که می‌خواهید را از پیجتان حذف کنید تا دیگر نتوانند پست‌ها و استوری‌های شما را ببینند، در صورتی می‌توانند دوباره پست‌ها و استوری هایتان را دریافت کنند که مجدداً پیجتان را فالو کنند. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که حواستان باشد این کار را زیاد انجام ندهید و تعداد زیادی فالوور را در یک زمان حذف نکنید، چون این کار ممکن است باعث شود که پیجتان اکشن بلاک شود و برایتان مشکل ایجاد شود. سعی کنید مثلاً در هر ساعت حدوداً ۱۰ تا ۱۵ فالوور را حذف کنید و بعد از آن منتظر بمانید تا یک ساعت بعد مجدداً همین تعداد را حذف کنید. با این روش مطمئن باشید که هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد.

معرفی ۴ برنامه حذف فالوور در اینستاگرام

در ادامه می‌خواهیم چند مورد از بهترین برنامه های حذف فالوور در اینستاگرام را معرفی کنیم که می‌توانید با استفاده از آنها، فالوورهای فیک پیجتان را حذف کنید، پس همچنان همراهمان باشید.

Cleaner for Instagram

این نرم‌افزار یک اپلیکیشن برای گوشی‌های آیفون است که می‌توانید با استفاده از آن، به راحتی فالوورهای پیج خودتان را به صورت دسته‌جمعی حذف کنید و فالوورهای فیک خودتان را از بین ببرید. این نرم‌افزار می‌تواند پیج شما را آنالیز کند و آمار کاملی را ارائه دهد تا بتوانید به سادگی فالوورهای فیک را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید و پیجتان را به صورت کامل پاکسازی کنید.

Follow Cop

این نرم‌افزار نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که برای اندروید می‌توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید فالوورهای فیک پیج خودتان را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید. برای نصب این نرم‌افزار می‌توانید از طریق سایت اصلی آن یا گوگل پلی اقدام کنید که بتوانید نرم‌افزار را نصب کرده و با آن کار کنید تا مشکل پیج خودتان را برطرف کنید.

SpamGuard

این نرم‌افزار یک ابزار فوق‌العاده قدرتمند برای از بین بردن فالوورهای اسپم یا همان فالوور فیک پیج است که می‌تواند به سرعت و بدون هیچ‌گونه مشکلی به شما در از بین بردن فالوورهای فیک کمک کند. این ابزار از امنیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به صورت ایمن به شما کمک کند که فالوورهای فیک پیج خودتان را از بین ببرید و پیجتان را مانند روز اولش کنید تا بتوانید قدرتمندتر از قبل ادامه دهید.

Unfollow for Instagram

آخرین نرم‌افزاری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، نرم‌افزار Unfollow for Instagram است که یکی از بهترین‌های برنامه حذف فالوور در اینستاگرام به شمار می‌رود. این نرم‌افزار کارکرد ساده‌ای دارد و می‌توانید با نصب آن متوجه شوید که چه فالوورهایی در پیجتان غیرفعال هستند و به راحتی آنها را حذف کنید. این کار کمک می‌کند که پیجتان به صورت کامل پاک‌سازی شود و بتوانید به بهترین شکل نرخ تعامل پیج خودتان را افزایش دهید و مجدداً فعالیت حرفه‌ای در اینستاگرام را شروع کنید.

برنامه‌های مخصوص حذف فالوور اینستاگرام

نکات ایمنی کار با برنامه حذف فالوور در اینستاگرام

همان‌طور که می‌دانید، برنامه حذف فالوور در اینستاگرام یک ابزار جانبی است و ممکن است که امنیت پیج اینستاگرام شما را به خطر بیندازد، به همین خاطر در ادامه می‌خواهیم برخی نکات امنیتی را به شما بگوییم که به کارگیری آنها کمک می‌کند بتوانید از حساب اینستاگرام خودتان محافظت کنید.

اپلیکیشن را از هر جایی دانلود نکنید

اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله را از وب‌سایت‌ها و مارکت‌های معتبر دانلود کنید. این اولین اصلی است که باید رعایت کنید تا مشکلی برای پیجتان ایجاد نشود. معتبرترین مارکت برای اندروید همان گوگل پلی است و برای گوشی‌های آیفون نیز اپ استور از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. پس سعی کنید از وب‌سایت‌های ناشناخته‌ای که وجود دارد به هیچ وجه این اپلیکیشن‌ها را دانلود نکنید؛ زیرا ممکن است به هک شدن پیجتان منجر شوند.

بعد از اتمام کار پسوردتان را تغییر دهید

معمولاً برنامه حذف فالوور در اینستاگرام به این صورت است که برای شناسایی و تحلیل بهتر باید با حساب اینستاگرام خودتان به آن وارد شوید؛ به همین خاطر نیاز است که پس اتمام کار خودتان حتماً دو کار را انجام دهید. اول اینکه حتماً logout را بزنید تا این برنامه از حساب اینستاگرام شما خارج شود و نتواند مجدداً به حسابتان دسترسی داشته باشد تا تغییری در آن ایجاد نکند. دوم اینکه حتماً پس از اتمام کار پسورد پیج اینستاگرام خودتان را تغییر دهید تا خیالتان راحت باشد که هیچ‌گونه خطری پیجتان را تهدید نخواهد کرد و این اپلیکیشن‌ها دیگر به پیجتان دسترسی ندارند.

به هر اپلیکشنی اعتماد نکنید

اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله، بهترین گزینه‌ها برای برنامه حذف فالوور در اینستاگرام هستند و اعتبار همگی آنها بالا است، به همین خاطر توصیه ما این است که از آنها استفاده کنید؛ اما اگر می‌خواهید از اپلیکیشن دیگری استفاده کنید حتماً حواستان باشد که امنیت کافی داشته باشد و مشکلی برای پیج اینستاگرام شما ایجاد نکند.

با سرعت پایین فالوورها را حذف کنید

برخی از اپلیکیشن‌هایی که در برنامه حذف فالوور در اینستاگرام معرفی کردیم، این امکان را می‌دهند که بتوانید سرعت حذف فالوورها را تعیین کنید. بهترین انتخاب این است که با سرعت پایین‌تری این کار را انجام دهید تا پیجتان دچار مشکل نشود و بتوانید به راحتی فالوورها را حذف کنید.

جمع بندی مطالب در مورد برنامه حذف فالوور در اینستاگرام

در این مقاله در مورد برنامه حذف فالوور در اینستاگرام صحبت کردیم و گفتیم که اصلاً این برنامه‌ها به چه کاری می‌آیند و چرا باید از آنها استفاده کنید تا فالوورهای فیک پیج خودتان را حذف کنید. در ادامه با هم برخی از بهترین نرم‌افزارها برای این کار را بررسی کردیم و گفتیم که هرکدام از این برنامه‌ها برای چه سیستم عاملی کاربرد دارند. در انتها نیز نکات امنیتی را گفتیم که کمک می‌کنند بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی از این اپلیکیشن ها استفاده کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با برنامه حذف فالوور در اینستاگرام آشنا شوید و بهترین گزینه را برای این کار انتخاب کنید تا بتوانید فالوورهای فیک پیجتان را سریع‌تر حذف کنید و تعامل پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.

همانطور که میدانید یکی از مهم ترین کاربردهای شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است. با توجه به این موضوع اگر شما هم دارای یک کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام هستید و یا تمایل دارید به زودی کسب و کارتان را در اینستاگرام راه اندازی کنید یادگیری اصول مدیریت کسب و کار در اینستاگرام از اهیمت زیادی برخوردار است. در اینجا مایلم آموزش کسب و کار در اینستاگرام فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید:

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید