برای خانه‌ای دور از خانه، چند شب را در یکی از کلبه‌های زیبای کنار دریاچه آن رزرو کنید.

۵ تا از بهترین شهرهای کوچک ایالات متحده برای تعطیلات تابستانی + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: این شهرهای جذاب شما را تحت طلسم تابستان خود قرار می‌دهند.

فقط چیزی در مورد یک شهر کوچک در تابستان وجود دارد که کمی متفاوت است. شاید این فستیوال‌های اجتماعی، شب‌های نسیمی باشد که در خیابان اصلی راه می‌روند، یا یک کامیون بستنی که در جاده‌ای برون شهری غوغا می‌کند و آن آهنگ بسیار آشنا را سر می‌دهد. هر چه که باشد، ما به آن عشق داریم و ما شرط می‌بندیم که شما نیز انجام دهید. در اینجا ۵ شهر کوچک که در حال حاضر برای یک تعطیلات تابستانی ایده آل هستند، آورده شده است.

ناروسبورگ، نیویورک

۵ تا از بهترین شهرهای کوچک ایالات متحده برای تعطیلات تابستانی + عکس

وسترن کتسکیلز مکانی است که باید در هنگام افزایش جیوه در آن حضور داشت. این دهکده با حدود ۲۶۹ ساکن که در امتداد رودخانه دلاور قرار دارد، یک دفتر مرکزی عالی برای تیوب، کایاک سواری و قایق رانی روی رودخانه است. گشت و گذارهای نیم روزه و یک روزه با سفرهای رودخانه لندر، انتخابی عالی برای تابستان است.

دریاچه باکی، اوهایو

۵ تا از بهترین شهرهای کوچک ایالات متحده برای تعطیلات تابستانی + عکس

به سختی می‌توانید دهکده‌ای کلاسیک آمریکایی نسبت به باکی لیک پیدا کنید. با جمعیتی بالغ بر ۲۸۰۵ نفر، این کشور به خاطر دریاچه‌هایش که شلوغی کمتری نسبت به همتایان بزرگ‌تر خود دارند، محبوب است. برای خانه‌ای دور از خانه، چند شب را در یکی از کلبه‌های زیبای کنار دریاچه آن رزرو کنید.

سپس، سرحال از خواب بیدار شوید و روز را با دویدن یا پیاده‌روی با قدرت در امتداد مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری سد باکی لیک، ترجیحا با یک فنجان قهوه از میلر اسپورت شروع کنید. اکسپدیشن جدید کایاک دوچرخه‌سواری را امتحان کنید که شما را در دریاچه، مسیرها و رستوران‌ها در اطراف شهر راهنمایی می‌کند. یک کایاک یا پانتون برای آن روز اجاره کنید و زندگی دریاچه را به تنهایی در آغوش بگیرید.

آدیسون، تگزاس

۵ تا از بهترین شهرهای کوچک ایالات متحده برای تعطیلات تابستانی + عکس

آدیسون شهری با مساحت ۴.۴ مایل مربع با کمتر از ۱۶۰۰۰ نفر ساکن است، اما ۲۰۰ رستوران چشمگیر دارد (آنها ادعا می‌کنند سرانه رستوران‌های بیشتری از هر شهر دیگری در کشور دارند). برای تفریح تابستانی، مطمئن شوید که به طور خاص در ۳ ژوئیه به آنجا بروید، برای نمایش آتش بازی آن به نام Addison Kaboom Town!، این جشن حدود ۵۰۰۰۰۰ تماشاگر را در رستوران‌های شهر و ۲۲ هتل پراکنده می‌کند، که همگی میزبان مهمانی‌ها هستند و غذاهای ویژه ارائه می‌دهند. تبدیل کل شهر به یک حزب بلوک بزرگ. برای اقامت در خواب خود، اقامتی را در Home۲Suites، که منظره‌ای درخشان از آتش بازی‌ها ارائه می‌دهد، رزرو کنید، یا در Marriott Addison Quorum، یک استراحتگاه مدرن در فاصله چند قدمی گزینه‌های غذاخوری خوشمزه شهر.

آدایرسویل، جورجیا

۵ تا از بهترین شهرهای کوچک ایالات متحده برای تعطیلات تابستانی + عکس

به آدایرسویل، جورجیا، با جمعیت: ۴۸۰۰ نفر خوش آمدید. هنگامی که به استراحتی از روزهای گرم تابستان در ایالت هلو نیاز دارید، عتیقه‌جات و هدایایی را در بورس اوراق بهادار ۱۹۰۲ و خانه اپرای میدان عمومی بخرید، سپس ناهار و تکه‌ای از کیک مرغ را در اتاق چای مگی مای میل کنید. سپس، به استراحتگاه بارنسلی، بهشتی برای علاقه‌مندان به فضای باز با اسب‌سواری، تیراندازی به اهداف سفالی، تیراندازی با کمان، پرتاب تبر، گلف، دیسک گلف و موارد دیگر بروید. محوطه همچنین دارای اسپا، ماهیگیری در دریاچه و استخر آب شور است. موزه اتومبیل ساووی که به تازگی افتتاح شده است را از دست ندهید که نمایشگاه‌هایی از اتومبیل‌های آرت دکو، اتومبیل‌های مسابقه‌ای، و واگن‌های چوبی را به نمایش می‌گذارد.

کورونادو، کالیفرنیا

۵ تا از بهترین شهرهای کوچک ایالات متحده برای تعطیلات تابستانی + عکس

کورونادو با تقریبا ۲۰۱۹۲ ساکن، دوست کوچک سن دیگو است. اگر چه نزدیک به این شهر است، بازدید از این شهر باعث می‌شود که احساس کنید دنیایی دور از شلوغی شهر کالیفرنیای جنوبی دارید. در اینجا آب‌های زلال جین را می‌بینید که در سواحل بکر و یک خیابان اصلی عجیب و غریب (خیابان نارنجی) قرار دارند که ساعت‌ها با بوتیک‌ها، غذاخوری‌ها، گالری‌ها، تئاترها، و موزه تاریخ و هنر کورونادو، حواس‌تان را پرت می‌کند. با توجه به اندازه جمع و جور شهر، می‌توانید تقریبا در هر مکانی پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. FYI در طول ماه‌های تابستان، بازدیدکنندگان می‌توانند هر بعدازظهر آخر هفته در Ferry Landing به موسیقی زنده گوش دهند.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید