جذاب، خلاقانه و و بسیار جالب. قطعاَ در وصف چنین خدماتی، میتوان از این صفات پرآب و تاب استفاده نمود. زیرا در طرح «شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری»، حتی امکان تعویض خودرو را نیز خواهید داشت. می پرسید چگونـــــــــــــه؟!

خرید اقساطی پژو ۲۰۷ با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری!

شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری، خدمتی نو و جذاب از سوی مجموعه سایا خودرو بشمار میرود. فروش اقساطی پژو ۲۰۷ طرحیست که میتواند:

  • از یکسو مشتریان گرامی را از منجلاب وضعیت نامعلوم عرضه‌ی مستقیم خودرو و قرعه کشی‌های بی سرانجام رها سازد.
  • و از سوی دیگر با شرکت در طرح شرایط استثنائی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری، میتوانید تمامی دغدغه‌هایتان را از بابت پرداخت نقد خرید ماشین دور بریزید.

البته بایستی بدانید که فروش اقساطی نیز از سوی مجموعه معتبر سایاخودرو با تمامی شرایط فوق ارائه میگردد. به‌هر ترتیب، خودروی پژو ۲۰۷ با ظاهر جذاب، چراغهای لوکس و کشیده و کابین زیبا، شدیداَ نظر بخصوص جوانان را به خود جلب نموده است. وجود شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری توسط مجموعه معتبر سایا خودرو، این فرصت را برای تمام علاقمندان بوجود می‌آورد تا با عقد قرارداد رسمی و واریز کمترین پیش پرداخت، بصورت آنی سوئیچ خودروی مورد علاقه خود را از مجموعه دریافت کنند.

اما قطعاَ این سوال ذهنتان را به‌خود مشغول میکند که تنظیم سند رسمی ماشینهای ارائه‌شده به چه شکل خواهد بود؟

شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری

207

طرح شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری و همچنین فروش پژو ۲۰۶، امکان ماشین‌دار شدن بی‌دردسر را برای خانواده های ایرانی فراهم نموده است. نکته هیجان انگیز اینجاست که فروش اقساطی ۲۰۷ از سوی سایاخودرو، هیچگونه پیچیدگی خاصی را به‌همراه نخواهد داشت. بطوریکه کافیست ابتدا شرایط پیش پرداخت را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. همچنین میتوانید با حضور در دفتر شرکت، در رابطه با میزان کمترین پیش پرداخت ممکن توافق نمایید.

سپس همزمان با عقد قرارداد معتبر و دوطرفه، بایستی واریز کمترین پیش پرداخت انجام شود. بلافاصله پس از این امر، سوئیچ خودروی موردعلاقه‌تان به شما تحویل داده میشود. حالا نوبت آن است تا از سواری با خودرویی زیبا و البته شخصی، حسابی لذت ببرید. هنگام تحویل فوری خودرو، یک اقدام شایسته‌ی دیگر نیز از سوی مجموعه سایا خودرو برای مشتریان گرامی صورت می‌پذیرد. و آن اینست که ۳ دانگ از سند خودرو به نام مشتری در می‌آید. تمامی این خدمات با واریز کمترین پیش پرداخت ممکن در هنگام عقد قرارداد؛ هیجان انگیز نیست؟!

اهمیت شرایط شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین پیش پرداخت

مجموعه سایا خودرو در طرح جدید خود با عنوان «شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری» همزمان به دنبال محقق ساختن چندین هدف جذاب است:

  1. کمترین پیش پرداخت ممکن برای خریداران گرامی در نظر گرفته شده است. باقی مبلغ خودرو در هماهنگی با مشتری، طی چندین اقساطی پرداخت میگردد.
  2. برخلاف طرحهای چندماهه و یکساله‌ی شرکتهای خودروسازی، مجموعه سایاخودرو به عرضه‌ی خودرو به صورت تحویل فوری می پردازد. آنهم با شرایط اقساطی!
  3. اعطای سه دانگ از سند خودرو به مشتری؛ با کمترین میزان پیش پرداخت.
  4. وجود امکان تعویض خودرو؛ تا پایان زمان واریز اقساطی خرید قسطی خودرو.
  5. آسودگی خاطر حداکثری متقاضیان و عدم وارد آمدن فشار مالی شدید به این عزیزان
  6. افزایش رونق منصفانه بازار خودرویی کشور.

در همین راستا به وضوح میتوان گفت که عملکرد مجموعه سایاخودرو عالی بوده است. زیرا تمامی اهداف فوق، تماماَ به واقعیت تبدیل شده است. درحقیقت چه در طرح شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری و چه در طرحهای فروش اقساطی ۲۰۶ ایرانخودرو و محصولات سایپا، همواره تمامی شرایط عنوان‌شده به صورت تمام و کامل ارائه میگردد. جالب است بدانید که یکی دیگر از اهداف این مجموعه، ارائه‌ی تمامی خودروهای داخلی است. این هدف نیز دور از دسترس مدیران سایاخودرو نبوده است. چنانکه امروزه علاوه بر طرحهای:

  • فروش اقساطی ۲۰۶
  • و فروش اقساطی ۲۰۷،

مجموعه سایا به ارائه اکثر محصولات تولیدی ایرانخودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن خودرو و پارس‌خودرو اقدام نموده است.

تنظیم سند در شرایط خرید پژو ۲۰۷ با تحویل فوری

207

در طرح شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری، عنوان نمودیم که مشتریان پس از واریز وجه کمترین میزان پیش پرداخت، میتوانند خودروی خود را بصورت فوری و آنی تحویل بگیرند. اما قطعاَ میپرسید که: تکلیف سند خودرو چگونه تعیین می شود؟!. درهمین رابطه، ذکر چندین نکته حائز اهمیت است:

  1. همزمان با تحویل فوری خودرو با کمترین میزان پیش پرداخت، ۳ دانگ سند خودرو به نام مشتری زده میشود. این درحالیست که نمایشگاه‌های بازار و حتی شرکتهای خودروسازی، تنها درصورت دریافت کامل هزینه، حاضر به تنظیم سند رسمی به نام مشتری هستند!
  2. این اقدام مجموعه سایاخودرو، صرفاَ برای ایجاد اعتماد دوسویه و آسودگی خاطر مشتریان گرامیست. پرواضح است که این اقدام، هیچگونه نفعی برای مجموعه سایا نداشته و تنها به جهت اثبات حسن نیت صورت می‌پذیرد.
  3. یک معالمه صحیح به گونه‌ایست که هم فروشنده و هم خریدار در منفعت و آرامش قرار گیرند. به‌همین علت و برای اطمینان هرچه بیشتر، سه دانگ از سند ماشین تا زمان اتمام اقساط فروش اقساطی ۲۰۶ و پژو ۲۰۷، در رهن شرکت باقی می‌ماند.
  4. پس از پایان اقساط، بالافاصله مالکیت کامل خودرو (تحت قالب سند ثبتی) در اختیار مشتری گرامی قرار می‌گیرد.

امکان تعویض خودرو در فروش اقساطی پژو ۲۰۷

جذاب، خلاقانه و و بسیار جالب. قطعاَ در وصف چنین خدماتی، میتوان از این صفات پرآب و تاب استفاده نمود. زیرا در طرح «شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت و تحویل فوری»، حتی امکان تعویض خودرو را نیز خواهید داشت. می پرسید چگونـــــــــــــه؟!

چنانچه تا پایان اقساط به هر علتی از سواری با خودروی انتخابیتان لذت نبردید، مسیر تعویض خودرو به شکلی باورنکردنی برایتان باز خواهد بود. فقط کافیست درخواستتان را بطور مکتوب به کارشناسان فنی و برآورد هزینه مجموعه ارائه دهید. ذکر این نکته الزامیست که کیفیت صددرصدی ماشینهای عرضه‌شده در این طرح، از جانب فنی‌کاران مجموعه سایا خودرو تضمین میگردد. امکان تعویض خودرو خدمتیست که اولین بار از سوی سایاخودرو برای رفاه  حال متقاضیان طرح ریزی شد.

طراحی کابین: طراحی داخلی این خودروها بسیار اسپرت و جذاب است. از رنگ یکدست و پرصلابت فضای کابین گرفته؛ تا فرمان مدل ۳ شاخه و سیستم مولتی مدیای همراه با نمایشگر. تغییرات گسترده و مدل داشبوردهای جذاب، قطعاَ از دیگر دلایل محبوبیت طرح شرایط استثنایی خرید پژو ۲۰۷ با کمترین نیاز به پیش پرداخت، محسوب میشود. البته باید اذعان نمود که فضای درونی خودروهای داخلی به هیچ عنوان قابل قیاس با مدلهای روز جهان نمی باشد و تنها در بازار کم فروغ داخلیست که این خودروها جذاب بنظر می‌آیند!.

امکانات: امکانات این خودرو مسلماَ بیشتر از مدلهای پژو ۲۰۶ می‌باشد. خودروی موجود در فروش پژو ۲۰۷ مجموعه سایا خودرو، دارای سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD می‌باشد. همچنین از سنسور دنده عقب و چراغهای مه شکن جلو پشت سود می برد. دوربین عقب و دوربین دید در شب نیز در این خودرو گنجانده شده است. سیستم صوتی ۶ اسپیکر با هندزفری و مانیتور ۷ اینچ نیز از دیگر آپشنهای این خودرو محسوب میشود. سیستم تهویه مطبوع اتومات نیز برای راحتی تنفس سرنشینان تعبیه شده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید