یکی از مشکلات اصلی اکثر شهروندان و رانندگان چاله و چوله های موجود در خیابان است که ترمیم آن با توجه به هزینه های گزاف دیر به دیر اتفاق می افتد.

با این روش ها به راحتی چاله های خیابان را ترمیم کنید! / فیلم

به گزارش سلام نو؛ آناند ماهیندرا، مدیرعامل شرکت گروه خودروسازی ماهیندرا، ویدئویی که راهکاری جالب برای پرکردن چاله های خیابان را نشان می دهد منتشر کرد.

جاده‌های هند اغلب نیاز به انجام تعمیرات فوری دارند. این در حالی است که روش‌های قدیمی تعمیر معمولا وقت گیر است و از طرفی هزینه زیادی داشته و موجب ایجاد ترافیک می‌شود.

آناند ماهیندرا، مدیر عامل شرکت گروه خودروسازی ماهیندرا روز چهارشنبه راه حل خلاقانه ای را که می‌توان با کمک آن در مدت زمان بسیار کم چاله‌های جاده‌ها را برطرف کرد به اشتراک گذاشت. ماهیندرا ویدئویی در توئیتر خود منتشر کرد که محصولی به نام American Road Patch را نشان می‌دهد. این یک سازه مقوا شکل، شکل پذیر است که از آسفالت مرغوب، پلیمر و فایبرگلاس ساخته شده است. برای پرکردن چاله خیابان یا جاده، فقط کافی است این محصول روی محل مورد نظر قرار گیرد تا شکاف ناشی از چاله یا موانع دیگر را پر کرده و بپوشاند.

با این حال این ویدئو ماهیندرا نتوانست همه کاربران هندی را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از کاربران به این نکته اشاره کردند که چاله‌های جاده و خیابان‌های هند آنقدر بزرگ هستند که با این محصول قابل تعمیر نیستند. آن‌ها همچنین به این نکته اشاره کردند که مشکل واقعی وضعیت بد جاده‌های هند نبود آخرین فناوری نیست بلکه فساد در راه سازی است.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آقای ماهیندرا، چاله‌هایی وجود دارند تا پیمانکاران و سیاستمداران بتوانند آن‌ها را بسازند، خود را تحسین کنند و دوباره آن را تعمیر کنند. بارها و بارها. مطمئنا شما که نمی‌خواهید این حق پدرانه آن‌ها را سلب کنید و با چیزهایی مثل این راه حل، به تجارت دائمی آن‌ها پایان دهید.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید