۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 55378820

مارک کوکورلا، بازیکن اسپانیایی پس از عقد قرارداد با چلسی تا سال ۲۰۲۸ از فصل جدید با پیراهن تیم آبی لندن به میدان می رود.

مدافع اسپانیایی به چلسی پیوست

به گزارش سلام نو به نقل از ساکرنت، مارک کوکورلا بازیکن اسپانیایی تا سال ۲۰۲۸ با چلسی قرارداد بست و به عضویت این تیم درآمد تا خرید بعدی توماس توخل برای شروع فصل جدید رقابت ها لقب بگیرد.

چلسی مدت ها به دنبال خرید یک مدافع چپ بود و در نهایت به این هدف رسید. مارک کوکورلا، بازیکن اسپانیایی از فصل جدید با پیراهن تیم آبی لندن به میدان می رود. این بازیکن ۲۲ ساله تا سال ۲۰۲۸ با چلسی قرارداد بست.

باشگاه چلسی این موضوع را تایید کرد، ولی دو تیم هیچ اطلاعاتی در مورد میزان این مبلغ ارائه نکردند. طبق گزارش رسانه ها، چلسی باید بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای این بازیکن اسپانیایی بپردازد.

آبی ها در حال حاضر مارکوس آلونسو ۳۱ ساله و بن چیلول ۲۵ ساله را برای این پست دارند با این حال، دومی تقریباً در تمام فصل گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی از زمین خارج بود.

کوکورلا تابستان گذشته تنها با ۱۸ میلیون یورو از ختافه به برایتون رفت. او در فصل گذشته لیگ برتر ۳۵ بازی انجام داد و یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند. این بازیکن پنج بار برای تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی کرد و در جوانی عضو تیم آکادمی بارسلونا بود. با این حال  او فقط یک بار برای  بارسا بازی کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید