در پی گزارشی از شبکه ESPN که ستارگان درخشان قاره آسیا در لیگ‌های اروپایی را معرفی می‌کرد مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان برای درخشش در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ انتخاب شد

مهدی طارمی دوباره در کانون توجهات قرار گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شبکه «ESPN» آمریکا در گزارشی با عنوان «هفت ستاره آسیایی برای تماشای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در فوتبال اروپا» به ستارگانی پرداخت که از قاره آسیا در لیگ‌های اروپایی خواهند درخشید. مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو جزو ۷ ستاره آسیایی فوتبال اروپا انتخاب شد که انتظار می‌رود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بدرخشد.

این رسانه درباره ستاره ایرانی، نوشت: شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.

طارمی که در سه فصل گذشته در تیم منتخب لیگ پرتغال انتخاب شده و در عین حال برنده جایزه بهترین گلزن فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ بوده است. زمانی که هنوز در تیم ریو آوه بود، ثابت کرد که بازیکن توانمندی است. گل تماشایی او مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قدرت او را بیش از پیش نشان داد.

نام این بازیکن ۳۰ ساله مرتباً با برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مرتبط بوده، اما فعلاً در پورتو باقی مانده است و همچنین به دنبال هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی امسال در کنار ستاره دیگر تیم ملی ایران سردار آزمون بازیکن بایرلورکوزن است.

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ یک تساوی ارزشمند مقابل پرتغال کسب کرد و تنها برابر اسپانیا شکست خورد. شکستن دادن مراکش در دوره قبل جام جهانی به آن‌ها این باور را می‌دهد که می‌توانند در نوامبر مقابل تیم‌هایی مانند انگلیس، آمریکا و ولز سربلند خارج شوند.

۶ ستاره آسیایی دیگر فوتبال آسیا به شرح زیر است: سون هیونگ مین (تاتنهام)، کیم مین جائه (ناپولی)، تاکومی مینامینو (موناکو)، میتوما (برایتون)، زیدان اقبال (منچستر یونایتد) و کونگ‌های (پائو فرانسه).

مهدی طارمی دوباره زیر ذره‌بین قرار گرفت

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید