پس از پایان صحبت‌های گل‌محمدی، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خودش را با چالش‌های جذاب کادر فنی در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

تمرینات سرخ‌پوشان با چالش‌های هیجانی کادر فنی برگزار شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌های تمرینات، تیم، بازی‌های دوستانه و حضور در اردوی را برای آنها تشریح کرد.

با شروع تمرین، بازیکنان در یک بخش جذاب و همراه با کری‌خوانی و در گروه‌های چندگانه شرکت کردند و چالشی را که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته بود را انجام دادند که شامل زدن توپ به تیرک دروازه و گلزنی در دروازه‌های کوچک از فواصل مشخص بود.

در بخش بعدی تمرین، پاسکاری‌های درون تیمی همراه با حفظ توپ و تمرینات جداگانه برای هافبک‌ها و مهاجمان در نظر گرفته شده بود و همینطور مدافعان و در نهایت هم کار روی ضربات ایستگاهی و کرنرها در دستور کار قرار گرفت که یک ساعت به طول انجامید.

حامد پاکدل اختصاصی کار کرد و وحید امیری هم زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های خود را دنبال نمود و سایر بازیکنان هم بدون مشکل در خدمت کادر فنی بودند.

بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند و بعد از وقفه‌ای کوتاه، عازم هتل جهت حضور در اردو شدند تا برای بازی دوستانه فردا (شنبه) مقابل سایپا آماده باشند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید