رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر از مرگ دسته‌جمعی تعداد زیادی ماهی در دریاچه نمک بندر ماهشهر خبر داد.

علت مرگ دسته جمعی ماهیان دریاچه نمک بندر ماهشهر چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ایرج سلیمانی، رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: دقایقی پیش خبر مرگ دسته‌جمعی تعداد زیادی ماهی در دریاچه نمک بندر ماهشهر به اداره محیط زیست این شهرستان اطلاع داده شد.

وی افزود: کارشناسان این اداره به همراه کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند و در حال نمونه‌برداری از ماهی‌های تلف شده هستند و عملاً کار بررسی علت مرگ دسته‌جمعی این ماهیان آغاز شده است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز همین اتفاق افتاده بود و مشخص شد که علت مرگ دسته‌جمعی ماهی‌های این دریاچه کاهش سطح آب و در نتیجه کاهش اکسیژن مورد نیاز ماهیان بوده است.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به اینکه واحد کالر آلکالی پتروشیمی بندر امام تعطیل است و پمپاژ آب صورت نمی‌گیرد یکی از احتمالات مورد نظر ما همین موضوع است و احتمال می‌دهیم کاهش اکسیژن آب دریاچه علت مرگ دسته‌جمعی ماهی‌های آن باشد.

وی در پایان گفت: در هر صورت بررسی و کارشناسی‌های لازم در حال انجام است و به زودی علت دقیق مرگ دسته‌جمعی ماهی‌های دریاچه نمک بندر ماهشهر مشخص و اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید