هود اخوان یا کن ؟ برای رسیدن به جواب این سوال و دانستن وجه تمایز هودهای اخوان، کن و استیل البرز این مطلب را مطالعه کنید.

هود اخوان یا کن یا استیل البرز مقایسه جامع ۳ برند برتر ایرانی

هود اخوان یا کن یا استیل البرز؟ این سوالی است که در زمان خرید یک هود آشپزخانه مطمئنا در ذهن شما نیز خطور کرده است. شاید انتخاب یک محصول هود آشپزخانه بسیار دشوار به نظر برسد و این موضوع به دلیل نبود دید درست از ویژگی‌های اختصاصی محصولات بازار است. در این مطلب می‌توانید با ویژگی‌های مهم هود آشپزخانه اخوان، کن و استیل البرز آشنا شوید و پس از آن یک انتخاب درست برای خرید داشته باشید.

معرفی بهترین برندهای هود آشپزخانه

هود اخوان یا کن یا استیل البرز مقایسه جامع ۳ برند برتر ایرانی

برای معرفی بهترین برندهای هود آشپزخانه حتما باید سه برند معروف اخوان، استیل البرز و کن را در فهرست‌مان قرار دهیم.

  • برند اخوان: کارخانجات صنعتی اخوان در سال ۴۸ خورشیدی به فعالیت خود شروع کرد و پس از گذشت سالیان سال از فعالیت آن، می‌توان محصولات ارزنده‌ای را از این برند انتظار داشت. در حال حاضر، برند اخوان بیش از هزار استخدامی دارد و در شهرهای مختلف ایران می‌توان کیفیت خدمات پس از فروش آن را به وضوح مشاهده کرد.
  • برند کن: برند کن سال‌ها پس از اخوان به فعالیت خود آغاز کرد و در سال ۶۲ خورشیدی شروع به فعالیت حرفه‌ای در عرصه تولید لوازم خانگی کرد. از محصولات مهم این برند باید به هود آشپزخانه اشاره کرد که مسیر صادرات نیز همواره برای محصولات این برند هموار بوده است.
  • برند استیل البرز: استیل البرز در سال ۷۱ به کار خود شروع کرد و با تکیه بر کیفیت بالا و فناوری‌های به روز اکنون توانسته است تا محصولات خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این برند توانسته است تا در سابقه شغلی حرفه‌ای خود مسیر صادرات را نیز به روی محصولات خود باز کند و در کشورهای خاورمیانه فروش خوبی داشته باشد.

مقایسه هودهای اخوان، استیل البرز و کن 

مقایسه هودهای اخوان، استیل البرز و کن بهترین روش برای خرید یک محصول خوب است. با کمی دقت می‌توانید ویژگی‌های منحصر به فردی را در محصولات اخوان مشاهده کنید که دقیقا با سلیقه ایرانی طراحی و تولید شده‌اند. در صورتی که دغدغه شما رسیدن به کیفیت منحصر به فرد، طراحی به روز و مدرن و ویژگی‌های فنی قابل توجه است، بهتر است در مورد محصولات اخوان جم اطلاعات کامل را به دست آورید. شما می‌توانید با در نظر داشتن موارد زیر بین هود اخوان یا کن و محصولات استیل البرز بهترین را انتخاب کنید.

ساختار بدنه و پنل لمسی

ساختار بدنه و پنل لمسی از مهم‌ترین وجه تمایزها برای انتخاب بین هود اخوان یا کن است و این بخش نقش اساسی در انتخاب بهترین محصول هود بازار دارد. هودهای استیل البرز و کن از بدنه‌ استیل ساخته شده‌اند و در محصولات استیل البرز شما پنل لمسی استیل را مشاهده خواهید کرد که ممکن است منجر به مشکلاتی مانند کارکرد غیر صحیح و حتی گیر کردن شود. شاید در زمان خرید یک هود آشپزخانه تنها به زیبایی بدنه استیل توجه داشته باشید اما نکته مهم این است که محصولی را انتخاب کنید که در آینده کارکرد درست و بدون مشکلی داشته باشد.

در محصولات اخوان جم شما صفحه‌های لمسی شیشه‌ای را مشاهده خواهید کرد که عملکرد آن منحصر به فرد است و این پنل‌های شیشه‌ای منجر به حساسیت بالای تاچ پنل خواهد شد. 

ویژگی های فنی 

ویژگی های فنی و ساختار هودهای آشپزخانه اخوان و استیل البرز را بهتر است در موتور آن و فناوری‌های به کار رفته جستجو کنیم. برند استیل البرز از موتورهای ۸ دور اینورتر استفاده کرده است که در مقایسه با هودهای اخوان قدرت مکش پایین‌تری را پیشنهاد می‌دهد. استیل البرز با به کارگیری فناوری Silo Pro تا حدود زیادی توانسته است تا صدای مکش را هنگام کار دستگاه کاهش دهد و در عین حال استفاده از این قابلیت منجر به کاهش قدرت مکش کلی خواهد شد.

اخوان جم در مقایسه با هود استیل البرز یا کن توانسته است تا بر چنین مشکلاتی فائق آید که این به دلیل بهره گیری از موتورهای کم صدا است که شدت صدای تولیدی آن‌ها به کمتر از ۵۸ دسی بل خواهد رسید. 

دقت داشته باشید که برای تمییز بین هود اخوان یا کن و استیل البرز بهتر است قابلیت شستشو را نیز در نظر بگیریم. مطمئنا شما پس از چند ماه استفاده از هود نیاز به تمیزکاری آن خواهید داشت که این قابلیت به راحتی در محصول اخوان ارائه شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش 

اگر به دنبال گارانتی و خدمات پس از فروش منحصر به فرد هستید، بهتر است روی خرید هودهای آشپزخانه اخوان جم تمرکز کنید. شما می‌توانید با خدمات پس از فروش و گارانتی متمایز محصولات اخوان خریدی مطمئن داشته باشید و با خرید محصول در دو وب سایت akhavanjam.com و akhavanjam.ir می‌توانید به این مزایا دست پیدا کنید.

گارانتی خرید و خدمات پس از فروش از طرف برندهای کن و استیل البرز نیز ارائه شده است که با مراجعه به وب سایت هوم سازه می‌توانید اطلاعات کامل آن را مشاهده کرده و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

مقایسه ۳ مدل از پر فروش ترین هودهای بازار

هود اخوان یا کن یا استیل البرز مقایسه جامع ۳ برند برتر ایرانی

برای تشخیص بهترین محصول از هود استیل البرز، هود اخوان یا کن بهتر است سه محصول با کیفیت را از این برندها بررسی کنیم. مقایسه ۳ مدل از پر فروش ترین هودهای بازار به شما کمک خواهد کرد تا از ویژگی‌های اختصاصی و منحصر به فرد این برند مطلع شوید. 

طراحی 

از نظر طراحی ظاهری و مدرن، مطمئنا هود شومینه‌ای اخوان مدل H۶۳ Black حرف اول را بین سایر محصولات خواهد زد. برند اخوان به این اصل توجه داشته است تا یک محصول با کیفیت و زیبا برای آشپزخانه‌های مدرن ارائه دهد تا زیبایی ظاهری آن حفظ شود.

متریال ساخت 

محصول کن کارینا دارای ساختار استیل است و در آن از شیشه سکوریت مشکی رنگ استفاده شده است که نمایی زیبا به محصول داده است. محصول اخوان جم مدل H۶۳ Black دارای متریال مقاوم و متمایز از نوع شیشه سکوریت نشکن است که رنگ مشکی دارد و در محصول استیل البرز شما متریال استیل را مشاهده خواهید کرد.

موتور

توجه به قدرت مکش موتور از فاکتورهای مهم برای بررسی قدرت عمل هود اخوان یا کن و محصول استیل البرز است. شما در مدل H۶۳ اخوان قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب در ساعت را مشاهده خواهید کرد که این میزان در مورد برند کن نیز ۷۰۰ است. در مورد قدرت مکش موتور، برند استیل البرز دارای قدرت ۸۰۰ متر مکعب در ساعت است.

میزان صدا

در محصول اخوان حداکثر صدای ۵۶ دسی بلی وجود دارد و این میزان صدا در برند کن و در مدل کارینا به ۶۳ دسی بل خواهد رسید. شما در محصول استیل البرز حداکثر صدای ۵۴ دسی بلی را مشاهده خواهید کرد. البته، در مورد محصول اخوان جم بازه صدای تولیدی بین ۴۲ تا ۵۶ دسی بل بیان شده است.

سخن آخر

با بررسی محصولات بازار می‌توانید به جواب درست سوال هود اخوان یا کن دست پیدا کنید. در حالت کلی، سه برند محبوب در بازار در حوزه تولید هودهای آشپزخانه وجود دارند که اخوان جم، استیل البرز و کن هستند. در حالت کلی، شما بین محصولات اخوان جم می‌توانید تمامی ویژگی‌های مدرن و به روز به همراه قیمت مناسب را با هم در اختیار داشته باشید. در ادامه مطلب خوشحال خواهیم شد تا نظرات شما را در مورد این سه برند بشنویم.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید