آب و هوای این مکان عالی است و یونان در تلاش است تا سیستم حمل و نقل را برای پذیرایی از افراد بیشتری بهتر کند.

۶ مکان در جهان که برای حضور در آنجا به شما پول می‌دهند!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: آیا همیشه دوست داشتید به دور دنیا سفر کنید؟ از کشور فعلی خود به کشور دیگری نقل مکان کنید؟ سپس شما به طور تصادفی در صفحه سمت راست قرار گرفتید. در مورد جابه‌جایی به مکانی که واقعا به شما برای حضور در آنجا پول می‌دهد چطور؟ این یکی از پیشنهادات جالب است که قبل از تصمیم به استفاده از آن باید در مورد آن فکر کنید. در اینجا ما به برخی از مکان‌هایی که در سرتاسر جهان به دلیل تشویق مردم به مهاجرت به کشورشان معروف شده‌اند و مزایایی که می‌توانید با گذاشتن پای خود در اینجا به دست آورید، اشاره می‌کنیم.

۱.تایلند

۶ مکان در جهان که برای حضور در آنجا به شما پول می‌دهند!

 تایلند کشوری است که در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های جهان است و مردم بیشتری را تشویق می‌کنند تا با آن‌ها جابجا شوند. آنها می‌خواهند تجارت و فرهنگ آنها رونق یابد. مدتی است که آنها از مردم ایالات متحده و کانادا استقبال می‌کنند. در حال حاضر آنها به همه کسانی که آماده ماندن در بهشت ​​گرمسیری هستند زنگ می‌زنند. هزینه زندگی بسیار پایین است و علاوه بر آن، این کشور تمام امکانات مدرن را فراهم می‌کند. در کنار آن، آنها یک سیستم مراقبت بهداشتی عالی دارند که ارزان و قابل اعتماد است. همچنین یک مکان عالی برای کودکان است.

۲. کره جنوبی

۶ مکان در جهان که برای حضور در آنجا به شما پول می‌دهند!

 کره جنوبی در شرق آسیا واقع شده است و این کشور به دلیل رشد سریع شهرت دارد. آنها در مورد سبک زندگی چیزی کمتر از یک کشور توسعه یافته ندارند. همچنین، سیستم آموزشی کره و سیستم مراقبت‌های بهداشتی به عنوان یکی از بهترین‌ها در جهان شناخته می‌شوند. مهاجران انگلیسی زبان اغلب می‌توانند مشاغل خوبی در کشور پیدا کنند و درآمد قابل توجهی کسب کنند زیرا اقامت در کره خیلی گران نیست. بهتر است با ویزای کار به کره مهاجرت کنید زیرا به شما امکان کار و پس انداز را می‌دهد.

۳. ویتنام

۶ مکان در جهان که برای حضور در آنجا به شما پول می‌دهند!

ویتنام بخشی از آسیای جنوب شرقی است. این کشور نیز برای رقابت با سایر کشورهای توسعه یافته تغییرات دائمی را پشت سر می‌گذارد. اقتصاد آنها خوب پیش می‌رود و می‌خواهند افراد بیشتری به آنها بپیوندند. زندگی در ویتنام در مقایسه با قیمتی که در اکثر کشورها می‌پردازید بسیار ارزان است. آنها همچنین افراد بیشتری را تشویق می‌کنند تا برای آموزش زبان انگلیسی به آنها ملحق شوند و شما می‌توانید با گرفتن ویزای کار به این برنامه بپیوندید. سیستم مراقبت‌های بهداشتی در حال حاضر عالی است، زیرا آنها مهاجران زیادی دارند. مهاجرت به ویتنام همچنین فرصت سفر به کشوری زیبا را برای شما فراهم می‌کند.

۴. Antikythera، یونان

۶ مکان در جهان که برای حضور در آنجا به شما پول می‌دهند!

یک جزیره یونانی است که به دنبال افزایش جمعیت خود است که در حال حاضر تنها ۲۰ نفر جمعیت دارد. موقعیت جزیره عالی است. آنها عمدتا از شهروندان یونانی خواسته‌اند که به جزیره نقل مکان کنند، اما آنها از مردم سراسر جهان استقبال می‌کنند. به فردی که به جزیره نقل مکان می‌کند برای سه سال اول ماهانه ۵۰۰ یورو پرداخت می‌شود و همچنین زمین یا مسکن در اختیار آنها قرار می‌گیرد. آب و هوای این مکان عالی است و یونان در تلاش است تا سیستم حمل و نقل را برای پذیرایی از افراد بیشتری بهتر کند.

۵. ورمونت، ایالات متحده آمریکا

۶ مکان در جهان که برای حضور در آنجا به شما پول می‌دهند!

اگر همیشه می‌خواستید به ایالات متحده مهاجرت کنید، این فرصتی برای شما برای کشف این کشور است. ورمونت اغلب با کمبود کارگر در همه زمینه‌ها مواجه است. بنابراین آنها افرادی را فرا می‌خوانند که احتمالا به آنجا نقل مکان می‌کنند. شما باید ویزای کار بگیرید و به احتمال زیاد شما را می‌پذیرند. بازپرداخت برای کار بسته به شغل و منطقه آن می‌تواند از ۷۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار باشد. این منطقه عالی به نظر می‌رسد و در کنار آن، شما از تمام امکانات مدرن اقامت در یک کشور توسعه یافته برخوردار خواهید شد که دارای سیستم مراقبت‌های بهداشتی سالم و همچنین سیستم آموزشی عالی است.

۶. بالتیمور ، مریلند، ایالات متحده آمریکا

۶ مکان در جهان که برای حضور در آنجا به شما پول می‌دهند!

بالتیمور یکی دیگر از شهرهای ایالات متحده آمریکا است که اگر بخواهید به این کشور مهاجرت کنید، درباره آن خواهید شنید. به طور کلی دسترسی به این کشور سخت است، اما برخی از این شهرها کار را برای همه آسان می‌کنند. بالتیمور طرح‌های مختلفی دارد که به شما کمک می‌کند تا برای داشتن خانه در شهر وام دریافت کنید. در صورت داشتن ویزای کاری، یافتن شغل کار سختی نخواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید