آنها با هم به عنوان لندن بزرگ شناخته می‌شوند. لندن در سال بیش از ۱۵.۳ میلیون گردشگر بین ‌را جذب می‌کند.

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ما در زمین به همراه انسان‌ها برخی از دیدنی ترین مکان‌ها را در این سیاره ایجاد کرده‌اند. از شهرهای وسیع گرفته تا پارک‌های ملی دیدنی، راکد نگه داشتن لیست سطلی کار سختی است.

۱. پاریس، فرانسه - شهر نورها

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

پاریس نیازی به معرفی رسمی ندارد. مترادف با فرهنگ، معماری، غذا و مد، پایتخت فرانسه آن را به مقصدی رویایی برای بسیاری تبدیل کرده است. پس آیا می‌خواهید «قبل از غروب آفتاب» پاریس را ترک کنید یا حرف ما را می‌پذیرید و «نیمه‌شب در پاریس» را می‌گذرانید؟! گلدسته فرفورژه مسحورکننده برج ایفل که خط افق را سوراخ می‌کند، طاق پیروزی محافظ پر زرق و برق ترین خیابان، شانزه لیزه، کلیسای جامع نوتردام، پل‌های روشن با لامپ بر روی سن و کافه‌های هنری نو که روی آن می‌ریزند. تراس‌های ردیف شده‌ همه و همه زیبایی شگرفی را طراحی کرده‌اند.

۲. ماچو پیچو، پرو

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

یکی از ویرانه‌های اخیرا کشف شده، ویرانه‌های اینکای ماچو پیچو همچنان مورخان، باستان‌شناسان و علاقه‌مندان به تاریخ را شگفت‌زده می‌کند. معمایی از هدف واقعی آن مکان را احاطه کرده است و مورخان تا به امروز به بحث در مورد این موضوع ادامه می‌دهند. معبد خورشید که در خود ویرانه‌ها قرار دارد، به دلیل داشتن پنجره‌هایی که کامل قرار گرفته‌اند تا اشعه‌های خورشید را با الگوهای پیچیده وارد داخل کنند، شهرت دارد. جدا از خود سایت باستان شناسی، منظره پانوراما از قله Huayna Picchu منظره خیره کننده‌ای است که هرگز نمی‌توانید فراموش کنید. جویندگان ماجراجویی همچنین می‌توانند در مسیرهای زیبای اینکا که صادقانه‌ترین تجربه میراث اینکای پرو را ارائه می‌دهند، قدم بزنند. ماچوپیچو در طول سال مملو از جمعیت است، اما زمانی که خودتان آن را تجربه کنید، نمی‌توانید جز اینکه می‌خواهید دوباره به عقب برگردید.

۳. گراند کانیون

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

گرند کانیون یلوستون یکی از نمادین ترین مکان‌های منطقه است که در حین حرکت، مناظر خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد. این دره تقریبا ۴۰ کیلومتری بزرگ و مشهورترین دره در یلوستون است. به دلیل مناظر زیبای آبشار پایین و بالا و همچنین صخره‌های صورتی و زرد رنگی جذاب، در بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است. در طول دره چندین دیدگاه و نقطه دیدنی وجود دارد. سایه‌های رنگی زیبای دره بخشی نمادین یلوستون است. لکه‌های معدنی ناشی از فعالیت‌های آب، رنگ‌های دلپذیری را به سنگ‌های دره داده است که واقعا دیدنی است. زمین شناسی دره کاملا مشخص نیست. به دلیل فرسایش در طول صدها هزار سال ایجاد شده است و طبیعت زمین گرمایی منطقه هنوز رایج است.

۴. نیوزلند - سرزمینی که ماجراجویی‌ها در آن منتظر می‌مانند!

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

مناظر زیبا و خطوط ساحلی آرام و به همان اندازه زیبا را می‌دهد که می‌توانید در کنار آن رانندگی کنید و به صدای موج سواری گوش دهید. این کشور همچنین به دلیل فعالیت‌های ورزشی ماجراجویانه و همچنین موزه‌ها، گالری‌های هنری و سایر جاذبه‌های میراثی شهرت دارد.

۵. کولوسئوم، رم

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

این در ابتدا آمفی تئاتر فلاویان نامیده می‌شد و بیشتر به عنوان عرصه سرگرمی عمومی استفاده می‌شد. کولوسئوم یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های رم است و جایی که بیشترین مبارزات گلادیاتورها در آن انجام می‌شد. امروزه بازیگرانی با لباس گلادیاتور بیرون کولوسئوم ایستاده‌اند، جایی که می‌توانید با آن‌ها عکس بگیرید. کولوسئوم گواهی بر نبوغ سازندگان است که در آزمون زمان ایستاده‌اند. در حالی که قطعات آسیب دیده‌اند، کولوسئوم هنوز در اکثر شکوه اولیه خود همچنان پابرجا مانده است. توصیه می‌شود که بلیط‌های خود را از قبل خریداری کنید تا از صف بلیط رد شوید، که می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان شود!

۶. بورا بورا، پلینزی فرانسه - کیهانی عظیم که توسط یک تالاب اسرارآمیز احاطه شده است!

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

به فانتزی جزیره‌ای رویایی با نهایت زیبایی خوش آمدید اینگونه است که تصاویر بورا بورا شما را برای تعطیلات مجذوب می‌کند. بخشی از پلی‌نزی فرانسه، این جزیره جادویی دارای برخی از زیباترین مناظر برای تماشا است. جزیره‌ای استوایی که توسط تالاب آبی شگفت‌انگیز و صخره‌های مرجانی احاطه شده است، بورا بورا به غیر از استراحتگاه‌های پرآب و کنار ساحل، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد و همیشه می‌توانید برای تجربه‌ای خارق‌العاده به ماجراجویی‌های عالی بپردازید. چند فعالیت زیر آب نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با حیات دریایی مرموز تعامل کنید.

۷. لندن، انگلستان - لندن: میراث انگلستان

لاکچری‌ترین مقاصد گردشگری جهان + عکس

لندن بر روی رودخانه تیمز، پایتخت انگلستان و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر بریتانیا است. این شهر محل تلاقی قدیم و جدید است و یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر با جاذبه‌های متعدد از همه نوع از جمله معماری و میراث عالی است. لندن از دو شهر باستانی تشکیل شده است که اکنون با هم ادغام شده و پایتخت را تشکیل می‌دهند. این دو شهر، شهر لندن و شهر وست مینستر هستند. آنها با هم به عنوان لندن بزرگ شناخته می‌شوند. لندن در سال بیش از ۱۵.۳ میلیون گردشگر بین ‌را جذب می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید