۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 55378560

بهترین رستوران های کیش کجا است؟ با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به برخی از بهترین رستوران‌های مشهورترین جزیره تفریحی ایران داشته باشیم.

بهترین رستوران های کیش

سلام نو - سرویس گردشگری: یکی از ارکان مهم و قابل توجه در سفر، تغذیه و غذا است. کیش به‌عنوان مهم‌ترین مناطق گردشگری ایران توانسته‌ است رکن مهم تغذیه در مسافرت را با رستوران‌های مطرح خود برای مسافران فراهم آورد.

جزیره کیش به‌عنوان یکی از برترین و زیباترین مناطق جنوب کشور که سالانه تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی را به سمت جاذبه‌های توریستی خود سوق می‌دهد، از رستوران‌های معروف و فوق‌العاده‌ باکیفیت بسیاری تشکیل شده است که در این مقاله به معرفی و شرح کوتاهی از چند مورد آن‌ها می‌پردازیم.

البته ناگفته نماند که به سبب زیبایی‌های و مکان‌های تفریحی و گردشگری کیش تعداد بهترین رستوران‌هایی که در این منطقه وجود دارند آن‌قدر زیاد است که معرفی آن‌ها از توان قلم خارج است، اما تا حد امکان سعی می‌کنیم نام بهترین‌ها را در ادامه این مطلب جهت تکمیل سفر شما به کیش، عنوان کنیم.

رستوران رویال استار کیش؛ از بهترین رستوران های کیش در غذای های دریایی

رستوران رویال استار از نمونه بهترین رستوران های کیش است که به همراه غذاهای خوشمزه، غذاهای دریایی لذیذی را هم سرو می‌کند. امتحان کردن غذاهای رستوران رویال استار آنچنان می‌تواند طعم زندگی را به انسان‌ها القا کند که حتی مردم جزیره نیز جهت صرف غذا به این رستوران رفت‌وآمد دارند. رستوران رویال استار کیش در دو وعده شام و نهار فعالیت دارد و سرویس می‌دهد. درصورتی‌که مسافر یا حتی ساکن کیش هستید، می‌توانید یک نهار سنتی یا دریایی را در این رستوران میل کنید و از تجربه خوشمزه خود تا مدت‌ها در کنار زیبایی‌های کیش یاد کنید.

لازم به ذکر است که فضای این رستوران از دو محیط باز و بسته تشکیل شده است که زیبایی دل‌انگیزی را برای مراجعین به ارمغان می‌آورند. نحوه برخورد پرسنل رستوران و منوی کامل آن نیز از دیگر دلایل برترین بودن این مکان است.

امکاناتی چون منوی کافی‌شاپ، پارکینگ، زمین‌بازی، اینترنت رایگان، موزیک زنده و امکان رزرو تلفنی سبب محبوبیت هرچه بیشتر رستوران رویال استار کیش می‌شوند.

بهترین رستوران های کیش

رستوران میرمهنا یکی از بهترین رستوران های کیش

رستوران میرمهنا از دیگر بهترین رستوران های کیش است که همواره صفت بهترین را با خود به دنبال دارد. در این رستوران انواع متنوعی از غذاهای کبابی، سنتی و دریایی سرو می‌شوند. رستوران میرمهنا در شرق کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد.

در این مکان دلپذیر شما قادر خواهید بود که از اجرای زنده موسیقی توسط گروه دامون بند یعنی بهترین گروه موسیقی کیش در حین خوردن غذا لذت ببرید.

البته توجه داشته باشید که جهت غذا خوردن در این رستوران حتما باید از قبل میز رزرو کنید، چرا که کیفیت و طعم بسیار فوق‌العاده و خاص غذاهای این رستوران آن‌قدر عالی است که همه میزها به‌سادگی پر می‌شوند. خوب است بدانید که رستوران میرمهنا در نزدیکی مراکز خرید کیش قرار دارد و شما می‌توانید پس از میل غذا در این رستوران به مراکز خرید مراجعه کنید.

بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور از بهترین رستوران های کیش در دل غار!

از جمله خاص‌ترین و بهترین رستوران های کیش که محیطی همانند یک غار دارد، رستوران کوه نور کیش است. این رستوران به اندازه‌ای خاص است که در لحظه ورود به آن حس می‌کنید که وارد یک غار قدیمی شده‌اید، قطعا دیدن فضای طبیعی و خاص این رستوران اشتیاق شما را به دنبال خواهد داشت و میل به غذا خوردن را در وجودتان افزایش می‌دهد. طراحی بی‌نهایت طبیعی این رستوران یک شاهکار خلقت است.

با وجود اینکه سبک معماری غار مانند این رستوران به شدت پیشنهاد می‌شود، اما با این حال درصورتی‌که به چنین محیط‌هایی علاقه چندانی ندارید و در عین حال خواستار چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای آن هستید، باز هم رستوران کوه نور برای شما مناسب خواهد بود؛ زیرا این رستوران فضای بزرگی در کنار فضای غار مانند خود دارد که از فضای باز هم بهره می‌برد و شما می‌توانید غذای خود را در این قسمت به دور از محیط غار میل کنید.

بهترین رستوران های کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش یکی از زیباترین و بهترین رستوران های کیش به شمار می‌آید که علت نام‌گذاری ویژه آن، ساختار معماری این رستوران است که درست شکل و طرح یک نهنگ به رنگ سفید را به خود گرفته است.

در منوی غذایی این رستوران انواع غذاها در سبک‌های مختلف سرو می‌شوند. به صورتی که در آن، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. شایان ذکر است که این رستوران در کنار دریا قرار دارد و با این اوصاف منظره بسیار جذاب و دلنشینی را جهت خوردن غذا به مراجعه کنندگان هدیه می‌دهد.

غذاهای رستوران نهنگ سفید معمولا گران‌تر از سایر رستوران‌های این منطقه است، اما به‌جرئت می‌توان گفت که کیفیت بسیار بالای غذا و منظره جذاب آن، این قیمت بالا را توجیه می‌کند.

بهترین رستوران های کیش

خانه اسپاگتی؛ از بهترین رستوران های کیش در سرو اسپاگتی

خانه اسپاگتی کیش مکانی دل‌چسب و سازگار برای مخالفان غذاهای سنتی است. این رستوران از نمونه بهترین و لذیذترین رستوران‌های کیش شناخته می‌شود که غذاهای ایتالیایی، استیک، لازانیا و… را سرو می‌کند.

رستوران خانه اسپاگتی کیش

قیمت غذاهای رستوران خانه اسپاگتی برخلاف سایر بهترین رستوران های کیش و نظریه عموم مردم مناسب است. از سوی دیگر این رستوران امکان تحویل غذا در هتل یا محل سکونت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پنج رستوران معرفی شده حتی نمی‌توانند ده درصد از لیست رستوران‌های مطرح و به‌نام جزیره زیبای کیش را پوشش دهند. از این رو در ادامه لیست کوتاهی از بهترین‌ها را عنوان می‌کنیم.

رستوران توتی فروتی، رستوران پایاب، رستوران پدیده شاندیز، رستوران فودکورت دامون، رستوران دارچین، رستوران کلبه درویش، رستوران کابان، رستوران فودلند، رستوران دریایی عمو اکبر، رستوران بابا قدرت، رستوران سالود، رستوران انرژی، خانه برگر، رستوران هشتگ، رستوران ایوان مروارید، رستوران شاندیز صفدری و...

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید