چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از یک نزاع دسته جمعی در الیگودرز می‌داد. امروز خبر آمد که عاملان این نزاع دستگیر شده‌اند.

عاملان نزاع دست جمعی در لرستان بازداشت شدند

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: ۵ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته‌جمعی که موجب مجروحیت ۳ نفر در این شهرستان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نصرت اله گراوند فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستاهای اطراف الیگودرز، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد چندین خانواده به سبب اختلافاتی ملکی با همدیگر درگیر که ۳ نفر از طرفین با سلاح سرد و گرم به‌صورت سطحی مجروح و روانه بیمارستان شدند.

فرمانده انتظامی الیگودرز بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۵ نفر از عاملان اصلی درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

گراوند با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: پلیس به هنجارشکنان اجازه برهم زدن نظم عموی را نخواهد داد و با قاطعیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید