مدیر کل غله و خدمات بازرگانی اصفهان اعلام کرد که دولت فعلا هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

قیمت نان چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ضیایی گفت: دولت به هیچ عنوان قصد افزایش قیمت نان را ندارد و تنها پس از آزاد شدن قیمت آرد مابه التفاوت آن به نانوایان پرداخت می‌شود.

محسن ضیایی روز پنجشنبه با بیان اینکه کارتخوان هوشمند در مابقی نانوایی‌های استان اصفهان نیز در حال نصب و راه اندازی است ادامه داد: تمام نانوایی‌های استان که از آرد یارانه‌ای نوع اول و دوم استفاده می‌کنند مکلف به نصب دستگاه کارتخوان هوشمند هستند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی اصفهان اظهار داشت: دولت به هیچ عنوان قصد افزایش قیمت نان را ندارد و تنها پس از آزاد شدن قیمت آرد مابه التفاوت آن به نانوایان پرداخت می‌شود.

فروش نان با هر کارتی امکان پذیر است

ضیایی با تاکید بر افزایش نیافتن نرخ قیمت نان در طرح عادلانه کردن توزیع یارانه ها، گفت: با اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان ایجاد نخواهد شد و مردم با هر کارت بانکی مانند گذشته می‌توانند به هر تعداد که لازم باشد نان خرید کنند.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام شده است و با اجرای آن، ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌هاست.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید