یک دهه پیش بود که بازار گوشی موبایل در ایران بازیگر قدرتمندی به نام نوکیا داشت. اما چند سالی است که این شرکت دیگر بخت و اقبال سال‌های دور را ندارد و صرفا اخبار آن به دلیل نوعی حس نوستالوژی مخابره و دنبال می‌شود.

گوشی جدید نوکیا رونمایی شد + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، تلفن همراه نوکیا ۸۲۱۰ ۴G روز سه‌شنبه در هند توسط صاحب امتیاز برند نوکیا HMD Global رونمایی شد. دستگاه جدید دارای فرم فاکتور نواری است و در دو رنگ مختلف عرضه می شود. نوکیا ۸۲۱۰ با پشتیبانی از Unisoc T۱۰۷ SoC دارای ۴۸ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی است. اتصال دو سیم کارته، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت، باتری قابل جابجایی و سنسور دوربین پشت ۳ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های برجسته این مدل هستند. نوکیا ۸۲۱۰ از پخش بی سیم FM پشتیبانی می کند و دارای پخش کننده MP۳ است. این گوشی جدید از یک باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که گفته می شود با یک بار شارژ تا ۲۷ روز در حالت آماده به کار است.

قیمت گوشی نوکیا در هند

قیمت نوکیا ۸۲۱۰ در هند ۳۹۹۹ روپیه تعیین شده است. این گوشی در رنگ های آبی تیره و قرمز عرضه می‌شود و در حال حاضر برای خرید از طریق وب سایت Nokia India و از طریق آمازون در دسترس است. این شرکت یک سال گارانتی تعویض گوشی را ارائه می دهد.

رونمایی از گوشی جدید نوکیا +عکس

مشخصات گوشی جدید نوکیا

نوکیا ۸۲۱۰ ۴G با پشتیبانی از دو سیم کارت (نانو) عرضه می شود و بر روی سیستم عامل سری ۳۰+ اجرا می شود. این گوشی جدید دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی QVGA است و از تراشه Unisoc T۱۰۷ به همراه ۱۲۸ GB رم است همچنین یک سنسور دوربین ۳ مگاپیکسلی در پشت نوکیا ۸۲۱۰ ۴G وجود دارد. همچنین دارای رادیو FM با حالت سیمی و بی سیم و پخش کننده MP۳ است. دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت Micro-USB نیز می باشد.

gadgets۳۶۰ در گزارش خود اضافه می‌کند که برای اتصال بین دستگاهی نوکیا بلوتوث V۵ را روی این تلفن همراه عرضه کرده است. علاوه بر این، نوکیا ۸۲۱۰ ۴G با بازی‌هایی از جمله Snake، Tetris، BlackJack و همچنین بسته‌بندی شده در یک مشعل عرضه می‌شود. دارای کلیدهای پاور، عددی و عملکرد نیز می باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید