فرماندهی انتظامی استان کرمان درنشست  هم‌اندیشی شورای هماهنگی با مدیران و روسای بانکی این  استان سرقت از بانک را عاملی جهت خدشه دار شدن احساس امنیت در جامعه دانست.

آمار نگران کننده سرقت در کرمان: سالانه ۷ هزار سرقت

طی یک سال گذشته حدود ۷ هزار سرقت از منازل در کرمان رخ داده است که ۳هزار فقره از این سرقت‌ها در ۴ماه گذشته بود.

به گزارش سلام نو به نقل از  رکنا، فرماندهی انتظامی استان کرمان درنشست  هم‌اندیشی شورای هماهنگی با مدیران و روسای بانکی این  استان اظهار کرد: سرقت از بانک در دنیا یکی از  سرقت‌های کلانی است که احساس امنیت را به شدت تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

سردار ناظری ادامه داد: پلیس به عنوان تامین کننده امنیت در حفظ اموال مردم، وظیفه دارد و این از وظایف مشترک مدیران و روسای سیستم‌های بانکی با پلیس است.

در 4 ماه گذشته 3 هزار سرقت در کرمان رخ داده است

این مقام ارشد  پلیس،  یکی از موضوعات و دغدغه‌های پلیس را حفظ صندوق‌های امانات و خودروهای حمل پول ذکر کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۷هزار سرقت از منازل در کرمان انجام شده که ۳هزارفقره از این سرقت‌ها مربوط به ۴ ماه گذشته است.

وی بیان کرد: وقتی جرمی اتفاق می‌افتد و با مال باخته صحبت می‌کنید می‌گوید ما اصلا فکرش رانمی‌کردیم که این سرقت اتفاق بیفتد. وی گفت: وقتی که سرقتی انجام می‌شود مال باختگان روز بعد به دنبال ایمنی و ایمن کردن مکان سرقت می‌روند و می‌توان این خلاء‌ها را با بالا بردن آموزش پر کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید