یک زوج تهرانی از طریق جعل نسخه‌های پزشکی که حاوی داروهای کمیاب بودند اقدام به کلاهبرداری می‌کردند دستگیر شدند.

کلاهبرداری زوج تهرانی از طریق جعل نسخه‌های پزشکی + جزئیات

زوج جوان که به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی و دریافت داروهای کمیاب از داروخانه‌ها تحت تعقیب بودند هنگام سرقت از یک خودرو دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو قه نقل از رکنا،  از چندی قبل گزارش‌های متعددی مبنی برسرقت محتویات داخل خودرو به مأموران کلانتری ۱۷۲حضرت عبدالعظیم(ع) می‌رسید که پلیس گشت های هدفمند را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرد.

جعل نسخه پزشکی روشی جدید برای کلاهبرداری

سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در حالی که ردیابی‌ها ادامه داشت روز سه‌شنبه مأموران از وقوع یک فقره سرقت توسط زن و مرد جوانی مطلع شدند و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.وی به شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده حرم اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۴ دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ سرقتی به همراه ۳نسخه پزشکی کشف شد. با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که این زن و شوهر سابقه دار بوده و به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی هستند.متهمان دربازجویی‌ها علاوه‌ بر سرقت تلفن‌های کشف شده به جعل نسخه‌های پزشکی و تهیه داروهای کمیاب از داروخانه‌ها و فروش آنها با نرخ آزاد اعتراف کردند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید