در پی ورزش طوفان شدید در بهبهان ۲۱ نفر دچار حادثه شدند.

طوفان شدید در بهبهان /۲۱ نفر راهی بیمارستان شدند
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، ۳ نفر کودک زیر ۶ سال، یک دختر ۱۴ ساله، ۱ خانم باردار، ۵ خانم و ۹ آقا بالای ۱۸ سال و دو نفر در دو حادثه رانندگی نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

رمضان احدی ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی بهبهان،امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:متأسفانه ۲۱ نفر در اثر طوفان شدید در بهبهان دچار حادثه شدند متأسفانه تعداد مصدومین حادثه عدد چشمگیری بوده اما شکرخدا فوتی‌ای در اثر طوفان در شهرستان نداشتیم.

وی گفت: از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، ۳ نفر کودک زیر ۶ سال، یک دختر ۱۴ ساله، ۱ خانم باردار، ۵ خانم و ۹ آقا بالای ۱۸ سال و دو نفر در دو حادثه رانندگی نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان افزود:۲ خانم و ۳ آقا در بخش جراحی بیمارستان دکتر شهیدزاده بستری هستند که هر دو خانم دچار شکستگی و ضربه در ناحیه لگن و یک آقا در اثر برخورد ورقه آلومینیومی متأسفانه دچار قطع یک بند انگشت شده و در دو حادثه رانندگی نیز ۲ نفر مصدوم شدند.

احدی اظهار کرد: چندین مورد ازجمله یکی از کودکان با برخورد ورقه آلومینیومی در ناحیه صورت مصدوم و چندین نفر نیز در اثر برخورد درخت با آنان دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد:برخی از مصدومین از جمله نوجوان ۱۴ ساله در اثر برخورد اجسام پرت شده مصدوم و تعدادی نیز به دلیل عدم امکان حفظ تعادل، برخورد با دیوار و برخورد شدید با در نیز دچار مصدومیت شدند.

ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: مادر باردار ۲۲ ساله که ۳۷ هفته باردار بوده با برخورد جسم به سر به بیمارستان فریده بهبهانی مراجعه می‌کند که خوشبختانه مشکلی برای مادر و جنین پیش نیامده و هر دو در سلامت به سر می‌برند و مصدوم دیگری نیز از ارتفاع دو و نیم متری به پایین پرت شده بود که از ناحیه کمر دچار مصدومیت می‌شود، خوشبختانه حال عمومی ایشان نیز مساعد گزارش شده و از بیمارستان مرخص شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید