باتوجه به شکست‌ها و حواشی ایجاد شده توسط سجاد غریبی، علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران، بسیار ناراحت شد و واکنش نشان نداد.

واکنش تند سرمربی بوکس به هالک ایرانی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران نسبت به حواشی سجاد غریبی واکنش نشان داد.

او که امروز ممان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه بود، در این خصوص گفت: چیزی که من را خیلی ناراحت کرد این بود که ما در ۸ سال دفاع مقدس با مداحی جلوی توپ و نارنجک رفتیم ولی ایشان با مداحی وارد رینگ شد و جلوی آن همه آدم ورزش ایران تحقیر شد. حالا اینکه فیلم و بازی بوده را نمی‌دانم ولی ما نمی‌توانیم ورزشکاری را بفرستیم که فقط پول در بیاورد و با اعتبار ورزشکاران بازی کند. فقط امیدوارم این کار را تمام کند و به ایران برگردد و به زندگی خود ادامه بدهد.

او در خصوص واقعی بودن یا نبودن این مسابقه گفت: به نظر واقعی بود ولی در کل ورزش ایران تحقیر شد. شما دانیال شه‌بخش، شاهین موسوی، امیر علی‌اکبری و بقیه را در نظر بگیرید که انقدر که این تحقیر وایرال شد اتفاقات خوب و افتخارات دیده نشد. کسی نمی‌داند شه‌بخش چه کار بزرگی کرده است. حالا جدا از ضربه‌هایی که داخلی‌ها زدند و اتفاقاتی افتاد که جای گریه دارد و مسائلی که به وجود آوردند ولی وقتی به صفحه شه‌بخش می‌روید انگار نه انگار یکی از برترین‌های جهان است. انگار هر چقدر مسخره‌بازی و جلف‌بازی باشد بیشتر دیده می‌شود و دلیل آن این است که حال مردم خوب نیست!

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید