بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، در حاشیه نشست امروز هیات دولت یک خبر خوش برای متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ داد.

خبر خوش دولت برای متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سخنگوی دولت اعلام کرد: به متولدین سال ۱۴۰۰، یک میلیون تومان و متولدین سال ۱۴۰۱، یک و نیم میلیون تومان سهام تعلق می‌گیرد.

سخنگوی دولت صبح امروز در تشریح مصوبات امروز هیئت دولت اظهار کرد: جلسه امروز هیات دولت به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شد و موضوعات متعددی به تصویب هیات وزیران رسید. اما خبر خوش بهادری جهرمی برای متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ چیست؟

علی بهادری جهرمی گفت: به منظور حمایت موثر از مسأله حل مشکلات زائرین محترم اماکن مقدس کشور، کارگروه ملی زیارت با ارتقای جایگاه به شورای ملی زیارت تبدیل شد و شورای ملی زیارت به ریاست شخص رئیس‌جمهور و عضویت برخی از اعضای مرتبط دولت از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر میراث فرهنگی، وزیر کشور، وزیر کار و عضویت تولیت آستان مقدس رضوی، آستان شاهچراغ(ع) و آستان حضرت معصومه(س) و آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و استانداران استان‌هایی که میزبان اصلی زائران در کشور هستند، تشکیل شود.

دبیر شورای ملی زیارت کیست؟

دبیر شورای ملی زیارت نیز استاندار خراسان رضوی خواهد بود.

بهادری جهرمی افزود: با توجه به سیل و حوادث طبیعی اخیر، وزیر اقتصاد پیشنهاد تخصیص منابعی به صندوق ملی حوادث طبیعی را داشتند که امروز در جلسه هیات وزیران گزارش کارشناسی ارائه شد و هیات وزیران مصوب کرد که با تخصیص منابعی صندوق حوادث طبیعی را احیا کند تا پرداخت خسارت با محوریت صنعت بیمه فراهم شود. این یک نوآوری با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی موجود است.

وی همچنین در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: به متولدان سال ۱۴۰۰، یک میلیون تومان و متولدان ۱۴۰۱، ۱.۵ تومان سهام تعلق خواهد گرفت.

او افزود: در مصوبه دیگر امروز دولت کارگروه ملی زیارت با ارتقاء جایگاه، به شورای ملی زیارت تغییر کرد و ریاست آن به عهده رئیس‌جمهور است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید