ساختمان متروپل آبادان در روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ فرو ریخت و متاسفانه جمعی از هموطنان در این حادثه جان باختند و همه متهمان در بازداشت هستند.

آخرین وضعیت پرونده ریزش متروپل آبادان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سیدالشهدا گفت: رمز ماندگاری عاشورا قیام سیدالشهدا علیه ظلم و بی عدالتی و به پاخواستن و ایستادگی در برابر انحراف و برای ایجاد اصلاح و تحول بود.ما باید موقعیت فعلی خود را در صحنه فعلی کربلا بیابیم، کما اینکه امروز استکبار و صهیونیسم بین الملل همان روش یزید را در پیش رو داشته و به آن عمل می‌کنند.

ستایشی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده متروپل و اینکه گفته شده که ۲۱ متهم داشته، اما برای ۲۰ متهم کیفرخواست صادر شده است؟ گفت: من هم این مورد را در اخبار دیدم، اما باید بگویم که برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و کسی نیست که جا مانده باشد.

متهمان حادثه متروپل در بازداشت هستند

وی ادامه داد: در این واقعه عده‌ای در منطقه خوزستان و آبادان فوت و عده‌ای مصدوم شدند. عده‌ای قصور داشتند و تقصیرشان قابل تعقیب شناسایی شده است. همچنین برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و سومین جلسه دادگاه نیز برگزار شد. همه متهمان در بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضوردارند.

مسعود ستایشی گفت: همه چیز تحت کنترل است و کار با سرعت و دقت لازم در دادگاه کیفری دو در شهرستان اهواز صورت می‌پذیرد و نظریه کارشناسی در این پرونده به متهمان ابلاغ شده که دو نفر از ان‌ها اعتراض کردند و نظریه تکمیلی را کارشناسان ارایه کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید