مرکز خرید جهیزیه ایران در اولین حضور خود در نمایشگاه ایران ریتیل شو تلاش کرد تا بیش‌ترین ارتباط ممکن را با فعالین صنعت خرده فروشی بگیرد و فرصت‌های جدید برای خدمات رسانی به مشتریان خود فراهم کند.

مرکز خرید جهیزیه ایران در ایران ریتیل شو به دنبال چه بود؟

سلام نو – سرویس اقتصادی: دوم مرداد ماه، نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران، فعالان حوزه صنعت خرده فروشی، مراکز خرید و صنایع وابسته با حضور مرکز خرید جهیزیه ایران در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد. این نمایشگاه که چهارمین دوره خود را پشت سرگذاشت از انگشت شمار رویدادهای این چنینی فعالین صنعت خرده فروشی در ایران است.

مرکز خرید جهیزیه ایران اولین حضور خود در نمایشگاه را تجربه کرد و به گفته مدیرانش به این نمایشگاه به چشم فرصتی برای اعلام حضور رسمی در صنعت خرده‌فروشی ایران نگاه می‌کرد. در کنار این جهیزیه ایران از فرصت ایران ریتیل شو برای برقراری ارتباط جدی‌تر با دیگر بازیگران مختلف صنعت خرده‌فروشی و ساخت فرصت‌های جدید استفاده کرد. مدیران این مرکز خرید استقبال از نمایشگاه را چندان بد ندانستند و با اشاره به اوج گیری دوباره کرونا وضعیت نمایشگاه را مثبت ارزیابی کردند. یکی از مدیران این مرکز خرید با اشاره به اینکه انتظار نمایشگاه شلوغی را نداشتند، گفت: به هر شکل این نمایشگاه تخصصی است و همزمان با چند نمایشگاه دیگر برگزار شد و کسی انتظار بازدید کننده عمومی بالایی را از آن نداشت، اما به طور کلی ما از میزان بازدید کننده و بازخوردها رضایت داشتیم.

برای جهیزیه ایران نفس حضور در ایران ریتل شو ۲۰۲۲ از هر چیزی مهم‌تر بود چون این نمایشگاه، اولین نمایشگاهی بود که مرکز خرید جهیزیه ایران در آن حضور رسمی و جدی داشت. اهمیت این حضور وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم نمایشگاه صنعت خرده فروشی و مراکز خرید از معدود فرصت‌هایی است که یک مرکز خرید امکان حضوری این چنینی در آن دارد. نگاهی به غرفه مرکز خرید جهیزیه ایران نیز نشان می‌دهد که مدیران این مجموعه قصد داشتند حضوری با کیفیت، قوی و موثر را در نمایشگاه تجربه کنند.

هر چه به روزهای آخر نزدیک می‌شدیم ازدحام روزهای نخست و بازدید کننده متفرقه کم می‌شد، با این همه غرفه جهیزیه ایران تا ساعت آخر محل رفت و آمد و دیدار با فعالین مختلف صنعت خرده‌فروشی بود. در روزهای ابتدایی هم غرفه جهیزیه ایران محل دیدار مدیران این مجموعه با فعالین اتحادیه‌ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف بود.

مرکز خرید جهیزیه ایران
مرکز خرید جهیزیه ایران اولین حضور خود در ایران ریتیل شو را تجربه می‌کرد

در این دوره مدیران مرکز خرید جهیزیه ایران بیشتر دنبال ارتباط گیری با مدیران کسب‌وکارهای مختلف مرتبط با مرکز خرید خود بودند و می‌خواستند فرصت‌های جدیدی برای این مرکز خلق کنند. با این همه غرفه جهیزیه ایران با حجم بسیار زیادی از واکنش مثبت بازدید کنندگان عمومی نیز مواجه شد.

بر اساس گفته تیم مدیریت مرکز خرید جهیزیه اولویت این مجموعه راه اندازی کامل طبقه‌های مثبت و منفی یک است. بعد از آن نیز تمرکز روی راه اندازی فلتی است که داخل مجموعه وجود دارد.

در روزهای نمایشگاه چند مرکز خرید زنجیره‌ای برای حضور در فلت مرکز خرید جهیزیه مذاکره کردند که ظاهرا به نتیجه رسیدن قطعی آن نیازمند زمان است.  در کنار این تیم جهیزیه ایران در حال کار کردن روی واگذاری واحدهای تجاری است، ولی جهیزیه به هیچ وجه قصد ندارد کیفیت و استانداردهای خود را قربانی راه‌اندازی شتابزده قسمت‌های مختلف مجموعه کند.

مرکز خرید جهیزیه ایران در ایران ریتیل شو به دنبال چه بود؟
هدف اصلی مرکز خرید جهیزیه ایران ارتباط با فعالین موثر صنعت خرده فروشی بود.

مدیر مارکتینگ جهیزیه ایران با اشاره به این که این مرکز خرید از خرده‌فروش‌های محلی، برندهای بزرگ تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای از هر کسی که بتواند محصول با کیفیتی ارائه کند استقبال می‌کند، گفت: به خاطر شرایط خاص کشور امروز بسیاری از برندهای خارجی نمایندگی فعالی در ایران ندارند، اما اگر این نمایندگی‌ها فعال شوند ما از حضور هر برند معتبری در جهیزیه ایران استقبال می‌کنیم. ما می‌خواهیم هر چیزی که مشتری نیاز دارد در مرکز خرید جهیزیه ایران موجود باشد و این هم بخشی از نیاز مشتری است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های جهیزیه ایران گفت: واقعیت این است که تا امروز تبلیغات جهیزیه هیچ بزرگ‌نمایی نداشته و ما حتی یک سوم ظرفیت‌های و پتانسیل‌های جهیزیه را هم نشان نداده‌ایم. ما قصد داریم با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهیم و قصد داریم روز به روز قدرتمندتر ظاهر شویم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید