۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 55378329

در پی شکایت حمید مشهدی از مهدی رسول‌پناه، دادگاهی در این خصوص تشکیل شد که دادگاه حکم تبرئه و منع تعقیب مدیرعامل اسبق پرسپولیس را صادر کرد.

 مدیرعامل سابق پرسپولیس تبرئه شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در زمان مدیرعاملی مهدی رسول پناه در باشگاه پرسپولیس اختلافاتی بین او و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به وجود آمد که درنهایت‌ باعث جدایی رسول‌پناه از مدیرعاملی پرسپولیس بود. در اواخر دوران حضور رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس ویدئویی از او در بین چند هوادار منتشر شد که این صحبت‌ها چالش زیادی به راه انداخت. در این ویدئو رسول‌پناه صحبت‌هایی در خصوص برخی افراد شاغل در پرسپولیس انجام داد که مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود.

به دنبال این اتفاق حمید مشهدی یکی از ایجنت‌های فعال در فوتبال ایران از مهدی رسول‌پناه شکایت کرد که این شکایت در نهایت با رای دادگاه به سود رسول‌پناه به پایان رسید. در پی این موضوع این مدیر برنامه اعتراض خود را به دادگاه تجدیدنظر برد که درنهایت دادگاه تجدیدنظر هم با تایید رای دادگاه حکم به تبرئه و منع تعقیب مدیرعامل اسبق پرسپولیس داد تا این پرونده درنهایت مختومه شود.

مهدی رسول‌پناه ‌در نهایت در پاییز سال ۱۳۹۹ از مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفت تا جعفر سمیعی به جای او روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه بنشیند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید