انتشار تصویری از محمدرضا گلزار بازیگر مرد مشهور سینمای ایران در کنار دختر جوان در پیست اسکی شایعه ازدواج این هنرمند ایرانی رادر رسانه مطرح کرده است.

خبر ازدواج محمدرضا گلزار صحت دارد؟ | این دختر جوان همسر آقای بازیگر است؟ / عکس

به گزارش سلام نو؛ محمدرضا گلزار عکسی را در کنار دختر جوانی در پیست اسکی با ژست صمیمانه در فضای مجازی منتشر کرد که خبرسازان جعلی نویس اعلام کردند این دختر که فاصله سنی زیادی با گلزار دارد همسر واقعی اش که باید گفت تنها یک طرفدار گلزار به حساب می آید !

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران می باشد. محمدرضا گلزار اصالتا ترک زبان است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد می باشد. محمدرضا گلزار سابقه نوازندگی و حضور در گروه موسیقی آریان را دارد. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری در عرصه های خوانندگی، اجرا و کاگردانی تجربه دارد.

عکسی با عنوان همسر محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن می باشد که این خانم ۲۴ ساله می باشد و بیست سال با محمدرضا گلزار فاصله سنی دارد.

محمدرضا گلزار

کودکی و نوجوانی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در اولین روز از بهار «فروردین» ۱۳۵۶ در تهران متولد شد.اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت. محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

محمدرضا گلزار و ورزش

سوپراستار خوش‌ قدوب الای سینمای کشور ایران والیبالیست حرفه‌ ای اسـت. از ۶ سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌ هایی ازجمله پارس‌اتومبیل شیشه و گاز و… را هم دارد.

علایق و زندگی شخصی محمدرضا گلزار

امین حیایی صمیمی‌ترین دوست هنری محمدرضا گلزار اسـت. گلزار طرفدار دو آتیشه بارسلونا و پرسپولیس اسـت و از دوستان ورزشی او میتوان بـه علی دایی اشاره کرد.

محمدرضا گلزار فروردین ماه ۱۳۷۹ بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال ۷۹ اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

رضا گلزار

محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

محمدرضا گلزار چطور بازیگر شد؟

زندگی حرفه‌ ای محمدرضا گلزار در زمینه‌ ی بازیگری، از سال ۷۹ و با بازی در فیلم سام و نرگس ساخته‌ ی ایرج قادری شروع شد. گلزار اوایل دهه‌ ی ۸۰ با بازی در فیلم‌ هایی مثل بوتیک، گل یخ و آتش بس به شاخص‌ ترین چهره‌ ی سینمای ایران بدل گردید و تقریباً فروش هر فیلمی که محمدرضا گلزار در آن ایفای نقش کرده بود، تضمین شده بود. از این لحاظ وی جایگاهی را در سینمای ایران داشت که هم‌ اکنون رضا عطاران دارد، با این تفاوت که کمتر در فیلم‌ های کمدی ایفای نقش میکرد. او در سال ۸۶ فیلمنامه‌ ی فیلم شیش و بش را نوشت که به کارگردانی بهمن گودرزی در عید فطر ۹۰ اکران شد.

محمدرضا گلزار تا کنون جلوی دوربین کارگردانی‌ هایی چون حمید نعمت‌ الله، کیومرث پوراحمد، تهمینه میلانی و سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. او تا کنون فرصت‌ های زیادی برای بازی در فیلم‌ های کارگردانان بزرگ ایران را از دست داده است، محمدرضا گلزار تا آستانه‌ ی همکاری با ابراهیم حاتمی‌ کیا برای فیلم دعوت، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، بهرام بیضایی برای فیلم لبه‌ ی پرتگاه و مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه پیش رفت اما هیچکدام به نتیجه نرسید. محمدرضا گلزار حتی برای فیلم مهمان مامان مهرجویی به مرحله‌ ی تمرین برای نقش مورد نظرش هم رسید اما در نهایت پارسا پیروزفر جای او را گرفت.

محمدرضا گلزار علی‌ رغم تأثیر بالایی که در دوره‌ ای از سینمای کشور داشت، در جشنواره‌ های سینمایی ایران موفقیت چندانی نداشته است. او در جشن دنیای تصویر سال ۸۴، نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم بوتیک شد. او در جشنواره فیلم‌ های ایرانی در تورنتو در سال ۸۹، به عنوان تک‌ ستاره‌ ی سینمای ایران شناخته شد و سال بعد در همین جشنواره از او برای فیلم شیش و بش تقدیر به عمل آمد. محمدرضا گلزار در دوران فعالیت حرفه‌ ای خود القابی مانند “خوش‌ پوش‌ ترین بازیگر سینمای ایران” و “مرد شایسته‌ ی ایران” را نیز دریافت نموده است.

فیلم سلام بمبئی جدیدترین کار محمدرضا گلزار است که اکران شد و به عنوان اولین همکاری مشترک سینمای ایران و بالیوود شناخته میشود. او در این فیلم با بنیامین بهادری همبازی شده است. فیلم دیگر او خشکسالی و دروغ نام دارد که آن هم در ماه‌ های آینده روانه‌ ی پرده‌ ی سینماها خواهد شد.

لیست کامل فیلم‌ های محمدرضا گلزار را می‌ توانید در زیر مشاهده کنید:

۱۳۹۸ ما همه با هم هستیم
۱۳۹۷ رحمان ۱۴۰۰
۱۳۹۶ آینه بغل
۱۳۹۴ سلام بمبئی
۱۳۹۴ خشکسالی و دروغ
۱۳۹۳ مادر قلب اتمی
۱۳۹۲ دلم می‌خواد
۱۳۹۰ بانویی از ماه
۱۳۹۰ تو و من
۱۳۸۹ در امتداد شهر
۱۳۸۹ شیش و بش
۱۳۸۸ دموکراسی تو روز روشن
۱۳۸۷ دو خواهر
۱۳۸۷ مثل آن شب
۱۳۸۶ مجنون لیلی
۱۳۸۶ توفیق اجباری
۱۳۸۶ کلاغ پر
۱۳۸۴ تله
۱۳۸۴ آتش‌بس
۱۳۸۴ شام عروسی
۱۳۸۳ گل یخ
۱۳۸۲ بوتیک
۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی
۱۳۸۲ کما
۱۳۸۱ چشمان سیاه
۱۳۸۱ زهر عسل
۱۳۸۰ بالای شهر پایین شهر
۱۳۸۰ زمانه
۱۳۸۰ شام آخر
۱۳۷۹ سام و نرگس

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید