​یک منبع آگاه در وزارت کار گفت: چرا دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به حقوق بازنشستگان دچار کش و قوس شده است؟

بازنشستگان حسابشان را چک کنند | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امشب واریز می شود؟

به گزارش سلام نو؛ در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق‌ بازنشستگان  سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود؛ به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری  افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید. 

 خبری مبنی بر افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان منتشر شد، در این راستا یک منبع آگاه گفت: رئیس جمهور برای رسیدگی به حقوق و دستمزد بازنشستگان سه بار دستور داده که به همین دلیل جلساتی با اقای مخبر، سرپرست وزارت کار و آقای قالیباف برگزار شد.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه آخرین جلسه را برگزار کردیم و مقرر شد شنبه یا یکشنبه سرپرست وزارت کار مصاحبه‌ای داشته باشد و خبری را به مردم بدهد حتی به ما گفتند صحبت نکنید تا بگویم، اما تا به امروز ایشان صحبتی نکرده، ۴ میلیون بازنشسته منتظر خبر بودند، اما هیچ کس اعلام نکرده است.

حقوق بازنشستگان مبلغ پولی است که ماهیانه تا پایان عمر به افرادی که  دارای شرایط بازنشستگی هستند تعلق می گیرد. حقوق بازنشستگان چگونه محاسبه میشود ؟ این حقوق با در نظر گرفتن میانگین دوسال آخر دریافتی که دارای کسور بازنشستگی بوده محاسبه می شود و به بازنشستگان کشور پرداخت می شود .حقوق بازنشستگان دارای فاکتورهایی است و  از جمله شرط سنی و داشتن سابقه کار معین که شرایط برقراری این حقوق است. حقوق بازنشستگان ۱۴۰۱ همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است . حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ مقداری از حقوق بازنشستگان کشور ی کمتر می باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۲۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    خیلی چرت و پرت و تکراری مینویسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید