انتشار تصاویری عجیب از دانش آموزان یک مدرسه در آن حالات و حرکات عجیبی را از خود نشان می دهند به سوژه داغ کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

حرکات عجیب و غریب دانش آموزان یک مدرسه + آیا آنان جنی شده اند؟ / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب را در یکی از مدارس هندوستان به تصویر می‌کشد. در این ویدئو چندین دانش آموز این مدرسه به علت هیستری جمعی در حال گریه کردن، فریاد زدن و کوبیدن بر سر و صورت خود دیده می‌شوند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در مدرسه‌ای در روستای رایخیلی واقع در ایالت اوتارکند هند رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده دانش آموزان که بیشتر آن‌ها دختر هستند در حالی که روی زمین نشسته یا دراز کشیده اند در حال گریه کردن و فریاد زدن دیده می‌شوند. یک معلم مدرسه با نام " ویملا دِوی " در گفتگو با رسانه‌های محلی در این باره گفت که اولین بار این پدیده روز سه شنبه در میان دانش آموزان دیده شد. بنا به گفته این معلم آن‌ها بلافاصله از یک راهب (روحانی) محلی کمک خواستند.

دوی در این باره گفت: «آن‌ها فریاد می‌زدند، گریه می‌کردند و حتی تعدادی از آن‌ها بر سر و صورت خود می‌کوبیدند. ما والدین دانش آموزان را جریان قرار دادیم و آن‌ها پیشنهاد دادند که از یک راهب محلی کمک بگیریم. پس از حضور راهب در مدرسه اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.»

با این حال گفته می‌شود پس از آنکه پزشکان و مسئولان آموزش و پرورش منطقه از این مدرسه بازدید کردند اوضاع بار دیگر به حالت قبل بازگشت و دانش آموزان رفتار مشابه‌ای از خود بروز دادند. این معلم گفت: «والدین اصرار داشتند که ما مراسم دفع شیاطین را در مدرسه انجام دهیم، چون بر این باور بودند که مدرسه نفرین شده است. ما هر کاری را انجام دادیم تا همه چیز به حالت عادی بازگردد، چه مشورت با پزشکان و چه کمک گرفتن از روحانی محلی.»

این در حالی است که این وضعیت والدین و مقامات محلی را نگران کرده است. دلیل رفتار غیرطبیعی این دانش آموزان هنوز مشخص نشده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    عجیب بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید