به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، نمایندگان سوال کننده از وزیر خارجه در موضوعاتی مثل ریزگردها، قرارداد ایران و روسیه، و مذاکرات هسته ای، از جواب های وزیر قانع نشدند.

مجلس از جواب‌های امیرعبدالهیان قانع نشد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توضیح نشست عصر امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: رسیدگی به سوالات نمایندگان از آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دستور کار امروز نشست کمیسیون بود، ۱۱ سوال نمایندگان بررسی شد و ۴ سوال از جانب نمایندگان طرح کننده سوال، قانع کننده تشخیص داده نشد لذا طبق قانون مسیر ادامه بررسی سوال را طی می‌کند.

ابوالفضل عمویی افزود: ۷ سوال نمایندگان در ادامه جلسه به بررسی بیشتر و ارائه گزارش‌های تخصصی منوط شد که وزارت خارجه در همکاری با نمایندگان مجلس به آن‌ها می‌پردازد.

وی در توضیح موضوع سوالاتی که در جلسه امروز مطرح شد، اظهار کرد: سوالات با موضوعات مختلفی از جمله موانع صادرات اقلام کشاورزی به کشورهای مختلف، قرارداد در حال بررسی همکاری ایران و روسیه، مباحث مذاکرات هسته‌ای، همکاری‌های ایران و عراق در موضوع اروندرود، نقش وزارت خارجه در مقابله با بحران‎های محیط زیستی مانند گرد و غبار، بحث دیپلماسی اقتصادی در وزارت خارجه و تامین حقآبه ایران از هیرمند در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید