مجری و تهیه کننده برنامه خندوانه ضمن توضیح درباره سخت تر شدن شرایط تلویزیون برای برنامه اش گفت که اعمال سلیقه ها برنامه را به سمتی می برد که تبدیل به یک شیر بی یال و دم شود.

انتقاد شدید رامبد جوان از شرایط خندوانه/ تحمل هم یک جایی تمام می‌شود / تعطیلی خندوانه شایعه یا واقعیت؟

به گزارش سلام نو به قل از اعتماد، رامبد جوان گفت: وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ ها روبه‌رو می‌شود، نمی‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم.

بخشی از این مصاحبه را در ادامه بخوانید:

آقای جوان! در هشت سالگی این برنامه هستیم، فکر می‌کنید این برنامه تا چند فصل دیگر ادامه پیدا می‌کند؟

خندوانه می‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند و این ربطی به من ندارد. خندوانه پروژه‌ای است که من به عنوان کارگردان و طراح کلی و میزبان با آن همکاری می‌کنم و می‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند، چون کمدی تا ابد وجود دارد و تا ابد مردم نیاز به شادی دارند و همیشه می‌توان فضای شاد و مفرح را برای مردم نگه داشت. یک روزی هم من می‌توانم کنار بروم و آدم‌های دیگری بیایند و کار کنند؛ مثل همه پروژه‌ها. ولی اینکه تا چه زمانی می‌توانیم ادامه دهیم واقعا نمی‌دانم. من دلم می‌خواهد ادامه پیدا کند و بسیار هم قابلیت‌های زیادی دارد. اما شرایط تلویزیون هم شرایط متغیری است.

از چه نظر؟

جدیدا شرایط خیلی تغییر کرده و نگاه سخت‌گیرانه‌تری نسبت به گذشته به کمدی، موسیقی و موضوعاتی که در برنامه مطرح می‌شود ایجاد شده.

از یک جایی به بعد نمی‌توان تحمل کرد.

تحمل یک بخش از ماجراست؛ از لحاظ فنی و منطقی وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ها و اعمال سلیقه‌هایی که به خودمان مربوط نیست روبه‌رو می‌شود، نمی‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم و تا کجا می‌شود ادامه داد؟ این اعمال سلیقه‌ها، بالاخره برنامه را به شیر بی‌یال و دم تبدیل می‌کند و ما هم به جایی می‌رسیم که می‌گوییم دیگر این برنامه به درد نمی‌خورد. اگر به این روزها برسیم، قطعا نساختن خندوانه تصمیم بهتری است.

سرنوشت مبهم خندوانه؛ آیا خندوانه تعطیل می‌شود؟

این سخنان رامبد جوان پس از متن‌های مبهم و ناامید کننده او و محمد بحرانی، صدا پیشه جناب خان، احتمال تعطیلی خندوانه را افزایش داده است.

رامبد جوان همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل هشتم «خندوانه» که پنجشنبه ـ ششم مرداد ماه ـ روی آنتن رفت، در بخشی از مطلبی که در صفحه شخصی‌اش نوشته آورده:

خندوانه و رامبد جوان
آیا حرف‌های رامبد جوان به معنای تعطیلی خندوانه است؟

«سلام، فصل هشتم خندوانه امشب با پخش نهصد و بیست و دومین قسمت از این برنامه به پایان می رسد. در فصل هشتم هم مطابق تمام فصول گذشته در روزگار سخت و در لحظه های تلخ تمام تلاشمان این بود که سهم شادی شما را بیشتر کنیم.»

او در بخش دیگری از این مطلب با طرح این پرسش که در این مسیر چقدر موفق بوده‌ایم را نمی‌دانیم، در ادامه خطاب به مخاطبان آورده است: «اینکه چقدر بعضی از لحظات مجبور شدیم و چقدر بعضی از دقایق خواسته‌هایمان عملی نشد و… را شما نمی‌دانید!»

رامبد جوان در بخش پایانی یادداشت خود با طرح پرسشی دیگر مبنی بر اینکه آینده چه خواهد شد؟ پاسخ داده است: «نمی‌دانیم! چاره‌ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود.»

محمد بحرانی جناب خان رامبد جوان خندوانه
محمد بحرانی هم از احتمال تعطیلی خندوانه گفت

محمد بحرانی، صدا پیشه مشهور و محبوب جناب خانه هم با انتشار یادداشتی در فضای مجازی، از پایان ضبط «خندوانه» خبر داد و گفت که شاید دیگر این برنامه ساخته نشود. او از مردم خواست که هر گونه کم و کاستی برنامه و سازندگانش را ببخشند و بدانند آن‌ها تمام توانشان را برای این برنامه گذاشته‌اند.

بحرانی در این یادداشت با یادآوری اینکه هفت سال از همکاری‌اش با «خندوانه» می‌گذرد و پیش از آن هم همکاری‌هایی با رامبد جوان داشته است، به سیل انتقادهایی که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف به رامبد جوان شده است اشاره و تاکید کرد که گاهی خودش هم منتقد او بوده است.

بحرانی در عین حال نوشت: در این سال‌های همکاری با این آدم، بزرگترین انگیزه را دیدم برای ساخت یک برنامه درست و باکیفیت و شاهد بودم که برای رسیدن به این هدف تمام جان و وقت و انرژی و عشقش را گذاشته است.

او سپس به امکان ساخته نشدن «خندوانه» اشاره کرده و آورده است: «ضبط «خندوانه» تمام شده و فکر می‌کنم ۱۰ برنامه برای پخش مانده باشد. شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه. از شما خواهش می‌کنم هر گونه کم‌کاری و خطایی را که در این سال ها از خندوانه، سازنده‌اش رامبد جوان و همکارانش دیده اید، به بزرگی خودتان و محدودیت توان این برنامه ببخشید. و در این شک نکنید که این همه توان تیم بود. ما بیش از این زوری و استعدادی نداشتیم.»

ادعای مدیر شبکه نسیم: با خندوانه خداحافظی نمی‌کنیم

این در حالی است مدیر شبکه نسیم چندی پیش با نزدیک شدن به پایان فصل هشتم از برنامه «خندوانه» تاکید کرد: تلویزیون برای خداحافظی با برنامه «خندوانه» تصمیمی ندارد.

خوشرو در گفت و گویی با ایسنا درباره ی تولید و پخش ادامه «خندوانه» و خبرهایی که درباره پایان این برنامه در فضای مجازی منتشر می شود، توضیح داد: تا پیش از آغاز ماه محرم برنامه «خندوانه» روی آنتن است. از چند ماه گذشته این برنامه ریزی برای «خندوانه» وجود داشته است. همیشه بین فصل ها فاصله ای وجود داشته تا تیم سازنده خودش را ارزیابی کند و همچنین شبکه ارزیابی داشته باشد و تغییرات فرمی و محتوایی اتفاق بیفتد.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم
محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم می‌گوید تلویزیون قصد خداحافظی با خندوانه را ندارند

وی ادامه داد: این سری تیم «خندوانه» تقاضای زمان بیشتری داشتند تا بتوانیم زمانی را برای بازسازی و برگزاری جلسات اتاق فکر اختصاص بدهیم و تحقق این امر همچون فصول گذشته کمی زمان می برد.

مدیر شبکه نسیم در پایان یادآور شد: این بازه زمانی در فصل های قبل هم صورت گرفته است؛ گاهی این فاصله کم و گاهی بیشتر بوده و تلویزیون تصمیمی برای خداحافظی با «خندوانه» ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۴۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 20
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    16 8
    یعنی الان برنامه خدوانه یال و دم داره!!!!!!؟؟؟ ایشان آدم بسیار بسیار منعطفی است و کاملا برنامه خندوانه را مطابق سلیقه سفارش دهنده می سازد .فقط زمانی که خود سفارش دهنده از ایشان خسته شود برنامه تعطیل می شود
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    36 21
    خوبه ادامه ندید بهتره
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      22 17
      این برنامه سبک و سطح پایین و تکراری خندوانه که فقط پول مالیات و بودجه را هدر میده باید تعطیل کرد - آخه چند نفر این برنامه بدردنخور را می بینند؟ مسخره بازی ای که توش طنز فاخری نیست فقط هجو و چرت و پرته را تعطیل کنید.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    33 23
    احتمالا دیگه جیبش پر شده
  • یاسر IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    26 16
    همون بهتر که جمع شه این برنامه واسه هر کس چیزی نداشت واسه رامبد جوان دوزاری ، هر اجرا ۱۴۰ میلیون تومن داشت، پولاشو جمع میکنه بعد میبره خارج مثل بقیه سلبریتی های دوزاری. اونجا میزاد.....
  • DE ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    35 12
    خودت استاد سانسوری رامبد
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    26 38
    مسولین نسبتا محترم خندوانه را از مردم نگیرید
  • اشکان IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    19 23
    همش بخاطر این علی کریمیه که مثل خیار توییت میزنه استوری میزاره چرا اسم فلان بازیکن رو حذف کردی....حالا دلش سوخته؟ یا چیز دیگه؟ خدا می‌داند...کاش تو هر چیزی دخالت نکنیم ...نظر ندیم...آقایان سلبریتی چی از ملت میخوایین
    • امید IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      32 8
      علی کریمی اولا شرف داره دوما برعکس این بازیگران جلف یه دورانی باعث غرور ملی و شادی مردم شد که تا ابد افتخار ایران هست سوما کسی استوری میده یا نمیده حال هر محتوایی اصلا علی کریمی از نظر شما آدم بد اما مهم اینه که ببینیم اکثریت مردم حرف کدوم رو قبول میکنن حق رو به کی میدن اینجا دیگه با یک شخص طرف نیستی حرف میلیونها ایرانیه که میدونن از کی باید طرفداری کرد از کی نه بعدشم علی کریمی هیچوقت دورویی نکرده همیشه خوب یا بد حرفشو زده بحث پرسپولیسیم نیست کسی بگه بخاطر تعصب تیمی چشم بسته طرفداری کرده خوبه بازیکن رقیبه تمام
  • محمد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    20 12
    خوبه پول بیتالمال کمتر نفله میشه دو ودو ودو150 ملیون به همین راحتی
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      1 0
      پول بیت المال واسه حیف و میل جا زیاد داره رفیق جوش نزن کسی که به اسطوره فوتبال علی کریمی پرافنخار توهین کنه از دوزاری هم کمتره
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    28 24
    از اول. برنامه زیاد خوبی نبود همان بهتر که تعطیل بشه.آقای رامبد برنامه اش ببر کانادا.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    22 31
    اگر خنده وانه نگذاره و نسازن من دیگه تلویزیون ایران رو نگاه نمی کنم
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 0
      نکن
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    17 9
    خنده ولبخند وشادی در این مملکت گناهه آنقدر قیافه عبوس گرفتیم که مبادا به گیسوی یار بر نخوره پیشونیمون پر چروک شده
  • حسین IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    20 17
    با ان فزاهت های تو به بار اوردی مگه این برنامه بیننده هم داره. یک مشت چرت و پرت تکراری . تو و مهران مدیری دو تا ادم فرصت طلب نون به نرخ روز خورید
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    32 3
    اره دراین مورد با رامبد هم عقیده ام اما ریا ،ریا است ادمش فرق نمی کند شما دم از ایران وایرانی می زدید اما برای فرزندت شناسنامه کشور دیگر را گرفتید
  • یوسفی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    22 14
    رامبد خنده هات مصنوعی است خدا را شکر که دیگر نمی بینمت
  • رحیمی DE ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    7 5
    رامبد خندوانه رو بسازی یا نسازی ما همچنان دوستت می‌داربم و برای تمام لحظات خوش که برایمان ساختی قدردان و سپاسگزارت هستیم، دمت گرم مرد دوست داشتنی. در ضمن بعضیا که میگن رامبد طرفدار نداره یا خندوانه رو کسی نگاه نمی‌کنه، بهتره یه سر به آمار بینندگان خندوانه بزنه تا حساب کار دستش بیاد. اینستاگرام رامبد هم به لحاظ فالُور جزو چند نفر اوله در ایران. چه خوبه که الکی حرف نزنیم. سپاس.
  • بازدیدکننده IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    5 1
    خواهشمندم خندوانه رو ادامه بدین
  • ف . ک IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 1
    آقای جوان به خاطر ما طرفدارای خندوانه بمونین خواهش میکنم
  • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 2
    سیاست فرار به جلو بعد از اون همه گند زدن
  • فرناز IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 2
    آقای جوان خیلی دوست دااریم خییییییلی🤍 امیدوارم فصل های بعدی رو هم بسازید
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 1
    برنامه خوبیه چون جوونهایی که تلویزیون نمیبینن، خندوانه نگاه میکنن.امیدوارم ادامه پیدا کنه و رامبد با همه ی محدودیت ها تونسته برنامه خوبی بسازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید