بنابر گفته معاون اجرایی رئیس جمهور، بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان به مصوبات سفر استانی اختصاص یافت. این مبلغ از ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ فراهم شده است.

 بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان به مصوبات سفر استانی اختصاص یافت

به گزارش سلام نو به نقل از  ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید صولت مرتضوی، عصر دوشنبه در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور از محل ماده ۵۶ (قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) گفت: بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای مصوبات سفرهای استانی داریم که با حضور بانک‌های عامل، دستگاه‌های اجرایی و استانداران با هدف پیگیری و پیشرفت ریالی این طرح‌ها برگزار کردیم.

آقای مرتضوی افزود: در برخی استان‌ها که سفرهای رئیس جمهور ابتدا به آنجا صورت گرفت، کارها بر اساس روال در حال انجام است. برخی استان‌ها در حال طی فرایندهای خود هستند و کارهای برخی از استان‌ها هم در دست اقدام است که امیدواریم این منابع هم تامین شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور، همچنین در حاشیه نشست تعیین و تکلیف نحوه تعیین و پرداخت اعتبار طرح‌های مصوب سفرهای استانی از محل فروش و تهاتر نفت گفت: سازمان برنامه و بودجه برای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، منابعی حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تخصیص داده است که به‌زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

او افزود: در سفرهای استانی، برای اجرای طرح‌های مصوب از چند محل تامین منابع پیش‌بینی شده است که بخشی از طرح‌های تهاتری از محل منابع مختلف مانند تهاتر املاک و سایر تهاترها با استانداران و دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان منابع مورد نیاز با تصمیمات این جلسه، گام به گام اجرایی و تامین خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: برای مصارف کشور، منابعی پیش‌بینی شده است که اساساً در سه ماهه اول سال‌ ۱۰۰ درصد منابع تامین نمی‌شود، زیرا عمده منابع کشور جاری هستند که شامل حقوق مزایا و یارانه‌ها و کمک‌های معیشتی می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید