احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیک و سیاست‌های دولت در بازار سرمایه اظهارات جدید بیان کرد.

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره کالابرگ الکترونیک

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه نگاه و سیاست حمایتی دولت در مورد بازار سرمایه تغییر نکرده است، گفت: نتیجه بررسی‌های آزمایشی کالابرگ باید به ستاد اقتصادی دولت ارسال شود که تاکنون به این مرحله نرسیده است.

 احسان خاندوزی» در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران در خصوص کالابرگ الکترونیک، اظهار داشت: از ابتدا مقرر شده بود بعد از اتمام دوره آزمایشی این طرح، نتیجه به ستاد اقتصادی دولت اعلام شود و سپس اجرایی و توسعه پیدا کند.

وی افزود: این طرح در حال طی روند اعلام شده است، اما هنوز به ستاد اقتصادی دولت نرسیده است و اگر از سوی دولت تصمیم دیگری گرفته شود، اعلام خواهیم کرد.

سیاست‌های دولت درباره بورس تغییر کرد؟

وزیر اقتصاد در رابطه با انتشار مطالبی در مورد تشکیک تغییر سیاست‌های دولت در بازار سرمایه، تصریح کرد: انتشار این گونه خبرها، عدم اطمینانی را ایجاد کرده که باید اعلام کنم تا امروز بر اساس جلساتی که در ستاد اقتصادی دولت برگزار شده، همان چارچوب تعیین شده در بهمن ۱۴۰۰ دستور کار دولت است.

خاندوزی با تاکید بر اینکه توقع دولت از وزارتخانه‌های تولیدی، اقتصاد و بانک مرکزی این است که هیچ‌گونه تخطی در این زمینه صورت نگیرد، خاطرنشان کرد: اقدامات هماهنگ نهادهای اقتصادی دولت باید به‌گونه‌ای باشد که تردید را از میان بردارد.

وی گفت: وضعیت بازار سرمایه به‌گونه‌ای است که باید با همه متغیری‌های داخلی و خارجی موثر بر کل اقتصاد ایران تحلیل شود و موضع ستاد اقتصادی دولت نسبت به تقویت بنیادی و اصولی آن قرار دارد.

ویزر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت تسلیم التهابات بازار نمی‌شود، تاکید کرد: ابلاغ بسته ۱۰گانه بورس موثر بود و روندها ماه‌های بعد نشان داد شرایط مطلوب حاکم شده است، اما اتفاقاتی در عرصه بین‌المللی و سیاست‌های داخلی رخ داد که مجموع آن تا حدی نااطمینانی در بازار سرمایه را ایجاد کرد.

به گفته خاندوزی، مصوبات دولت در مورد بورس با جدیت دنبال می‌شود و مجوزی برای خروج از آن وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    باسلام ودرودبه کابینه دکتررییسی لطفایارانه ملت رانقدنقدپرداخت کنیدماملت انقلابی ایران کالا برگ نمیخواهیم نمیخواهیم فقط نقدنقدنقد ویارانه راهم زیادکنیدتانفری یک تومن نقد
  • محموددباغ IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    تلاش دولت انقلابی در بهبود وضعیت برای ما مهم است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید