سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی تیم موناکو، پس از جدایی از این تیم به تیم دسته دو کومو پیوست.

 ستاره جدید آبی‌ها سهام‌دار باشگاه خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، دو ماه پیش باشگاه موناکو با انتشار یک توییت، رسما از جدایی سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی این تیم، خبر داد و برای او آرزوی موفقیت کرد. فابرگاس در سال ۲۰۱۹ از چلسی به موناکو پیوست و در سه سال گذشته پیراهن تیم فرانسوی را به تن می‌کرد.

فابرگاس فصل گذشته شرایط خوبی نداشت. او که مدت‌ها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد تنها موفق شد در لیگ فرانسه برای موناکو یک بازی انجام دهد. در مجموع او در شش بازی ۱۵۹ دقیقه به میدان رفت و فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.

فابرگاس هفته ها با لاس پالماس، تیم حاضر در دسته دوم فوتبال اسپانیا، مذاکره کرد ولی در نهایت دو طرف به نتیجه نرسیدند. در ایتالیا حالا از توافق قطعی فابرگاس با تیم دسته دومی کومو خبر می دهند. تیمی از منطقه لومباردیا که سال هاست نتوانسته به سری آ برسد اما برای فصل بعد برنامه هایی جاه‌طلبانه دارد. تیمی با مالکان اندونزیایی که دنیس وایز، ستاره سابق چلسی مدیر اجرایی آن است.

دو آپشن عجیب و خاص در قرارداد ستاره جدید آبی‌ها/عکس

ارتباط خوب و دوستانه بین وایز و فابرگاس یکی از دلایلی بود تا او راضی به این انتقال شود. فابرگاس قراردادی دو ساله با کومو امضا خواهد کرد و به او وعده داده شده تا در سال دوم برای گرفتن مدرک مربیگری خود از فیفا نیز اقدام کند. این یکی از شروط اصلی فابرگاس بود که با موافقت کومو روبرو شد. کومو فصل قبل عنوان سیزدهم سری ب را کسب کرد ولی فصل پیش رو هدفی جز صعود به سری آ ندارد.

یکی دیگر از دلایل پیوستن فابرگاس به کومو این است که پس از انتقال به این تیم، به یکی از سهامداران باشگاه تبدیل خواهد شد و قرار است در بازسازی ورزشگاه و ساخت کمپ تمرینی برای این باشگاه سرمایه‌گذاری کند!

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید