قیمت خودرو در ۱۰ روز گذشته شاهد کاهش یا افزایش جزئی بوده است و پیش بینی ها حاکی از افزایش قیمت خودرو در بازار نیست.

خودرو در روزهای آینده گران می‌شود؟ / قیمت روز خودرو ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، نوسان در قیمت خودرو کاهش یافته است. در ۱۰ روز اخیر شاهد ثبات نسبی در وضعیت بازار هستیم. به نظر می‌رسد این شرایط، در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۱۰ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات به قیمت ۶۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۱ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز امروز با ۳ میلیون کاهش قیمت همراه بود. این خودرو در بازار امروز در قیمت ۵۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ثبات قیمت ها در بازار خودرو

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو  گفت: بازار خودروی کشور در ۱۰ روز اخیر با ثبات نسبی در قیمت‌ها همراه بود. البته همچنان کاهش یا افزایش جزئی در قیمت‌ها دیده می‌شود.

این کارشناس صنعت خودرو افزود: باید به این نکته توجه کرد که بازار، در شرایط کنونی کشش افزایش قیمت را ندارد. به همین دلیل، تا زمانی که دو موضوع مذاکرات وین و واردات خودرو به نتیجه نرسد، به نظر می‌رسد بازار به روند کنونی خود ادامه دهد.

چندی پیش نیز، بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر بازار در رکود قرار دارد. اما نکته قابل توجه این است که در ۱۰ روز گذشته شاهد نوسان قیمت‌ها بودیم. در روزهای گذشته میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافت و عرضه و تقاضا مقداری در حالت تعادلی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند نوسانی در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

این خودرو ۳ میلیون تومان ارزان شد | جدیدترین قیمت پراید، تیبا، کوییک، دنا و شاهین

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید