سیلاب های مهیب در ایران عصر روز گذشته به شهرستان ایذه رسید و متاسفانه خسارات زیادی برجای گذاشت.

جزییات سیل هولناک در ایذه؛ ۲ نفر مفقود شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بخشدار مرکزی ایذه با اشاره به خسارات سیلاب روز گذشته گفت: یک گله گوسفند در روستای پرچستان در سیلاب تلف شد.

حسن‌قلی سبزعلی‌زاده در تشریح آخرین وضعیت سیلاب در روستاهای بخش مرکزی شهرستان ایذه اظهار کرد: طبق گزارش شورا و دهیار روستای پرچستان در ۵ کیلومتری شهر ایذه، در پی وفوع سیلاب در این روستا بیش از ۷۰ راس گوسفند تلف شده و بررسی در این خصوص و رسیدگی به مشکل فورا در دستور کار و پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلفات مالی و جانی این حادثه افزود: در این سیلاب خسارات زیادی به منازل و راه‌ها وارد شد که تیم‌های امدادی در مناطق در حال خدمت‌رسانی هستند و ما به همراه فرماندار و دیگر مسئولان همچنان در مناطق مختلف در حال بررسی اوضاع هستیم.

جزییات مفقود شدن ۲ نفر در سیل ایذه

بخشدار مرکزی ایذه ادامه داد: در پی سیلاب عصر روز گذشته در روستای ناشلیل یک خودرو به همراه راننده در آب غرق شد و طبق گزارش اعلامی از شاهدان راننده هنگام خروج از خودرو دچار سانحه شده و تاکنون هیچ خبری از وی نیست.

سبزعلی‌زاده ادامه داد: خودروی این فرد چندین متر پایین‌تر از محل حادثه با شدن ضربه و آسیب زیادی یافت شد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری از سرنشین آن در دست نیست و تلاش‌ها برای خبر گرفتن و یافتن وی ادامه دارد.

وی با اشاره به واقعه منجر به تلفات جانی در جاده ایذه-دهدز بیان کرد: یک خانواده نیز در سیلاب بعد از روستای سراک دچار حادثه شده که طی آن یک کودک ۳ ساله مفقود و جان خود را از دست داد و تجسس برای یافتن جسد وی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید