به گفته دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، در موضوع حجاب باید هجومی عمل کنیم و اززین رو تهیه یک لباس قشنگ و عفیف برای زنان ایرانی با جدیت در دستور کار است.

باید در موضوع حجاب هجومی کار کنیم/ یک لباس عفیفانه برای زنان ایرانی تهیه‌ می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، امامی ۱۰ مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: ما سه راهبرد را برای تقویت مسئله حجاب و عفاف در کشور مطرح کرده و به جد پیگیری می‌کنیم تا به دور از دغدغه‌های مطرح شده فضای سالم تربیتی را برای نسل‌های آینده شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در کنار تهیه لباس زیبا، عفیفانه و قابل دسترس برای بانوان، سعی ما بر این است تا فرهنگ حجب و حیا را در جامعه ترویج کنیم تا این موضوع جای خود را در بین اعضای خانواده پیدا کرده و خود بانوان علاقه‌مند به حفظ حجاب، عفت و سرمایه‌های ارزشمند معنوی خود باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در کنار این موضوع، سومین راهبرد توسعه فرهنگ حجاب و عفاف با تبیین اصل موضوع و پرهیز از هرگونه اجبار در مسائل حجاب است تا دختران و پسران ما به شایستگی بتوانند در این حوزه عمل کرده و انتخاب عقلانی و منطقی را داشته باشند.

امامی افزود: با تاکید مقام معظم رهبری ما در بحث حجاب باید هجومی عمل کرده و با تبیین اندیشه نظام غرب سعی کنیم تا مبانی معرفتی حجاب را در اسلام بیشتر بازگو کرده و نسل آینده را با مفاهیم و موضوعات آن آشنا کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خاطرنشان کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل موضوعات و مسائل متعددی مطرح می‌شود و این شورا از مجموعه‌های موفق در کشور است که حتی در سطح ملی نیز با طرح مسائل مختلف به شکل اثرگذار عمل کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید