مازندران استانی زیبا و سرسبز است که شهرستان‌های خوش آب و هوای زیادی را در خود جای داده است. یکی از خوش آب و هواترین شهرستان‌های این استان عباس آباد می‌باشد.

آیا به غار دهچال عباس‌آباد سفر کرده‌اید؟

 به گزارش سلام نو، عباس آباد یکی از شهرستان های خوش آب و هوای استان مازندران است که به دلیل مناطق طبیعی بکر و پر طرفدارش، یکی از جذاب ترین منطقه های طبیعت گردی این استان سرسبز به شمار می رود. عباس آباد در غرب استان مازندران و نزدیک به استان گیلان واقع شده است. این منطقه سرسبز یکی از مقاصد زیبا و محبوب در استان مازندران است.

غار دهچال عباس آباد در جنگلی به همین نام در عباس آباد استان مازندران قرار گرفته و جزو جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه است. غارها در تمامی شهرهای ایران ساختاری خاص و پر رمز و راز دارند. بازدید از غارها شبیه به سفر در زمان است. اگر علاقه‌مند به کشف دنیای گذشتگان هستید حتما در سفرتان به عباس‌آباد به این غار سر بزنید و از دیدن اشکال طبیعی این غار لذت ببرید.

آیا به غار دهچال عباس‌آباد سفر کرده‌اید؟

علاوه بر بازدید از غار دهچال، سفر به عباس آباد خود پر از دیدنی ها و جاذبه هاست. در میان جنگل های سرسبزی که دامنه البرز را پوشانده اند و در جوار ساحل زیبای دریا در بخش غربی مازندران به شهرستان عباس آباد خواهید رسید.

شهری که از شمال به آب های دریای خزر، از شرق به سلمانشهر، از غرب به جنگل های خشکه داران و از سمت جنوب به کلاردشت منتهی می شود. عباس آباد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در شمال کشور باشد.

آدرس: ایران، استان مازندران، عباس آباد، جنگل دهچال 

منبع: تاپ توریست 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید