تیم فوتبال شهدای فجر ورامین ۱۸ شهید، ۲۳ جانباز و ۴۳ رزمنده تشکیل شده است. نخستین یادواره این تیم فوتبال در حسینیه شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد.

نخستین یادواره تیم فوتبال شهدای فجر ورامین برگزار شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال شهدای فجر ورامین ۱۸ شهید، ۲۳ جانباز و ۴۳ رزمنده دارد. تیمی که نامش را هم با اتکا به قرآن کریم انتخاب کردند و آنطور که مدیر تیم می گوید با باز کردن قرآن نام سوره فجر آمد و به این ترتیب نام این تیم شهدای فجر ورامین شد.
فرزند شهید جعفری منش به نقل از پدرش روایت می کند که شرط عضویت و حضور در این تیم حفظ ۵۰ حدیث بوده است. فرزند یکی دیگر از شهدای تیم که معلم است می گوید پدرم می گفت فقط طرفدار تیم شهدای فجر ورامین هستم. اکنون من وظیفه دارم منش شهدای تیم را برای دانش آموزان و نسل جوان بیان کنم و آنها را با رسم و مرام شهدای این تیم بیش از گذشته آشنا کنم.
حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران که در این مراسم حضور داشت گفت: شاید برخی اطلاعات کافی در زمینه شهدای فوتبالیست نداشته باشند، برگزاری بزرگداشت شهدای فوتبالیست می تواند فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با منش ومرام این شهدای باشد.
وی تصریح کرد: به همین مناسبت یکی از هفته های بیست و دومین دوره لیگ برتر را به نام شهدای این تیم فوتبال نامگذای خواهیم کرد تا مراسم فرهنگی باشکوهی برای آشنایی بیشتر مردم با این شهدای فوتبالیست در سراسر کشور برگزار شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید