مزیت دیگر جهیزیه کیفیت اجناس و قیمت‌های معقول و رقابتی آن است. شما در جهیزیه ایران می‌توانید با بیشترین اطمینان خاطر نسبت به خرید اجناس با کیفیت و اصل اقدام کنید.

نگاهی به تجربه خرید از مرکز خرید جهیزیه ایران + کلیپ

سلام نو – سرویس اقتصادی: این روزها مرکز خرید جهیزیه ایرنیان در شوش تبدیل به یکی از کانون‌های توجه خریداران شده است. این مرکز خرید فوق‌العاده با ظرفیت ۱۰۰۰ واحد تجاری، یک فلتِ تجاری مناسب برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پارکینگی با بیش از ۲۰۰۰ خودرو ظرفیت استاندارد مراکز خرید در شوش و حتی تهران را ارتقا داده است.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه بنا شده و یک فوت کورت فوق‌العاده چند وقتی می‌شود که میزبان خریداران و فروشندگان این مرکز خرید است.

این مرکز خرید اولویت خود را میزبانی از معتبرترین برندها، مجرب‌ترین فروشنده‌ها و ارائه با کیفیت‌ترین اجناس قرار داده است تا جهیزیه ایران تبدیل به جایی شود که تمام نیازهای لوازم منزل یا جهیزیه یک زوج جوان را به طور کامل تامین کند.

اهمیت مرکز خرید جهیزیه وقتی مشخص می‌شود که شما با فضای خرید و مجتمع‌های تجاری در شوش آشنا باشید. یکی از مهم‌ترین نکات این است که نه تنها مرکز خریدی با این ظرفیت پارک خودرو در شوش وجود ندارد، بلکه اساسا مراکز خرید با مشکل جای پارک مواجه هستند و پارک کردن خودرو یکی از دردسرهای خرید در شوش است.

مزیت دیگر جهیزیه کیفیت اجناس و قیمت‌های معقول و رقابتی آن است. شما در جهیزیه ایران می‌توانید با بیشترین اطمینان خاطر نسبت به خرید اجناس با کیفیت و اصل اقدام کنید. در کنار این با توجه به رقابتی بودن فضای جهیزیه ایران و حضور واحدهای تجاری متعدد قیمت این مرکز خرید نسبت به دیگر نقاط شوش اصولا معقول‌تر است.

جهیزیه ایران در فاصله بین عید قربان تا  عید غدیر اقدام به برگزاری جشنواره عید تا عید کرد و در فاصله ۱۸ تا ۳۰ تیر هر روز به یک نفر  ۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال جایزه داد و در نهایت در روز آخر نیز یک جایزه بزرگ ۵۰ میلیون تومانی به یک برنده اهدا کرد.

در گزارش تصویری پیش روی شما مردم از تجربه خرید خود از مرکز خرید جهیزیه ایران می‌گویند و در ادامه بخشی از مراسم قرعه‌کشی جشنواره عید تا عید را می‌بینیم.

نگاهی به تجربه خرید از مرکز خرید جهیزیه ایران + کلیپ

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید