یک نماینده مجلس از تلاش این نهاد برای تسریع در فرایند قانون حذف شرکت‌های واسطه خدماتی خبر داد.

آخرین خبر از استخدام نیروهای شرکتی در ادارات دولتی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: تمام تلاش کمیسیون بر این است که این طرح در اسرع وقت به صحن مجلس آمده و به تصویب برسد.

ولی اسماعیلی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، بیان کرد: کمیسیون اجتماعی با جدیت تمام این طرح را در دستور دارد و جلسات کارشناسی کمیته تخصصی بررسی جزئیات این طرح مرتبا تشکیل می شود و در روز سه‌شنبه نیز برای جمع بندی نهایی، این طرح در صحن کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس در ادامه اظهار کرد: از آنجا که مطالبه عمومی برای تصویب این طرح بالا است، تمام تلاش ما بر این است تا در اسرع وقت این طرح را به صحن علنی مجلس بیاوریم.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در چه مرحله ای است ؟ / نماینده محلس پاسخ داد

س خواهد آمد، تصریح کرد: حذف شرکت های واسطه و تامین امنیت شغلی برای کلیه کارکنان دولت مهم ترین اهداف این طرح است که از ابتدا دنبال شده است. از آن جایی که کارکنانی که قراردادهای شرکتی یا حجمی دارند از امنیت شغلی خود در آینده اطمینان ندارند، این طرح امنیت شغلی را برای کلیه کارکنان دولت به ارمغان خواهد آورد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید